Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با انتقال آب از سرشاخه‌های هلیل به شمال کاملا مخالفیم گفت: ۶۰ هزار حلقه چاه آب غیرمجاز در جیرفت و عنبرآباد وجود دارد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، یحیی کمالی‌پور امروز در آئین افتتاحیه پروژه آب‌رسانی به بخش جبالبارز شهرستان جیرفت که با حضور اردکانیان وزیر نیرو برگزار شد اظهار داشت: به همت نظام اقدامات بسیار خوب و مثبتی در این منطقه انجام شده و در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امیدوارم با حضور وزیر نیرو خط پایانی باشد بر تمام مشکلات در این منطقه عنوان کرد: در حوزه آب روستایی 220 روستا در جیرفت و عنبرآباد فاقد آب آشامیدنی سالم هستند.

کرمان| پروژه آبرسانی به بخش جبال‌بارز جیرفت به بهره‌برداری رسیدکرمان| 100 روستا در جیرفت فاقد آب آشامیدنی استوزیر نیرو در کرمان: وضعیت بسیار خوبی در سطح کشور در آب و برق‌رسانی به روستاها داریم

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه برق روستایی پنج منطقه روستایی در این منطقه برق‌دار شود گفت: می‌طلبد ساماندهی رودخانه‌ها در دستور کار قرار گیرد چرا که باعث مشکلاتی برای مردم می‌شوند.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی چاه‌های غیرمجاز عنوان کرد: 60 هزار حلقه چاه آب غیرمجاز در جیرفت و عنبرآباد داریم و حق آبه هلیل‌رود و حق آبه مبتنی بر اسنادی که در اختیار مردم است باید تعیین تکلیف شود.

کمالی‌پور با بیان اینکه نیاز است تا خط انتقال آب از جیرفت به عنبرآباد عملیات اجرایی آن آغاز شود افزود: نیاز است تا همه روستاهای بخش جبالبارز از نعمت آب برخوردار شوند و تعرفه آب و برق در این منطقه بالا است و لازم است تا بر آن نظارت شود.

وی اظهار داشت: با انتقال آب از سرشاخه‌های هلیل به شمال کاملا مخالفیم چرا که این یک دغدغه برای مردم ما است.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز گفت: طی گشت و کنترل منطقه حفاظت شده کالمند، سه نفر شکارچی غیرمجاز توسط ماموران یگان این منطقه دستگیر شدند. 

روح الله زارع افزود: از متخلفان یک قبضه اسلحه گلوله زنی غیر مجاز جنگی بی بی کلاش، آثار شکار یک راس کل وحشی، چاقو و دیگر ادوات شکار کشف شد. 

وی خاطرنشان ساخت: پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • صدور مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب شرب خراسان رضوی
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • ۲۰ هزار حلقه چاه آب در مازندران غیرمجاز است
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • مرمت پیکره گلی محوطه تاریخی کنارصندل جیرفت
  • برگزاری جشنواره نان و گندم در جیرفت
  • جشنواره نان در جیرفت