Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: سرمایه مردمی و حمایت های قاطع ملت از حریم ولایت فقیه و ارزش های نظام اسلامی بزرگترین داشته کشور در برابر تهدید دشمنان است.

به گزارش ایرنا،«محمد اسلامی» روز پنجشنبه در دیدار با مردم شهرستان کمیجان، افزود: مردم ایران اسلامی به برکت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، خون شهدا برخلاف گذشته خودشان برای کشور تصمیم گیری می کنند و مسئولان با رای مستقیم آنان انتخاب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی امسال با هوشیاری مردم و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب با وجود همه توطئه ها و دشمنی دشمنان پرشورتر از گذشته برگزار شد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: دشمنان ایران اسلامی جنگ اقتصادی علیه کشور را با هدف ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده اند که این توطئه با هوشیاری مردم نقش بر آب شده است.
اسلامی افزود: ایران اسلامی با فراز و فرود های زیادی روبه رو بوده اما ملت هوشیار اجازه دخالت به بیگانگان نداده اند.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز جاده های شهرستان کمیجان تا پایان دولت از برنامه های این وزارتخانه است.
وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: با حضور نمایندگان و استاندار مرکزی کارگروه بهبود جاده های استان تشکیل شده تا زمینه توسعه متوازن جاده های استان و شهرستان کمیجان فراهم شود.
اسلامی ادامه داد: بهسازی جاده کمیجان ساروق اراک در این کارگروه به تصویب رسید و تا سال آینده با تسریع در بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز این جاده ، راه های نامناسب و نا ایمن در این شهرستان خذف می شود.
وزیر راه و شهرسازی افزود: ایجاد مرکز فرهنگی شهرستان کمیجان با همت فرمانداری این شهرستان و استانداری مرکزی و پشتیبانی این وزارتخانه برای بهره مندی مردم ضروری است.
اسلامی، جذب سرمایه گذار در شهرستان را از عوامل مهم افزایش اشتغال و درآمد در منطقه دانست و گفت: می طلبد که با تلاش فرماندار و مسئولان شهرستانی زمینه افزایش حضور سرمایه گذار در شهرستان فراهم شود.
فرماندار شهرستان کمیجان نیز در این نشست گفت: رفع مشکل جاده ها از مهمترین خواسته های بحق مردم این شهرستان است.
«سعید فائض پور» افزود: رفع محرومیت از مناطق کمتر برخوردار و جذب سرمایه گذار با بهسازی جاده ها محقق شده و راه های شهرستان کمیجان نیز نیازمند توجه ویژه مسئولان است.
بهره برداری از طرح 528 واحدی مسکن اقشار کم درآمد کوی کوثر اراک، بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید هاشمی فراهان، بهره برداری 10 کیلومتراز بزرگراه اراک - فرمهین، افتتاح هشت و نیم کیلومتر از ساخت باند دوم محور دلیجان - نراق، بازدید از طرح 336 واحدی مسکن امید در کوی سجادیه اراک، بازدید از روند اجرایی آزاده راه اراک - خرم آباد، بازدید از محور اراک - خنداب - کمیجان و بازدید از محور کمیجان - آهنگران از برنامه های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان مرکزی است.
کمیجان از توابع استان مرکزی و دارای 39 هزار نفر جمعیت است که در 101 کیلومتری اراک واقع شده است.
1955/3017/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد وزير راه و شهرسازي ديدار مردمي كميجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل دست از پا خطا کند برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهد کرد

حسین رجایی، نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اقدام شجاعانه ایران در حمله به اسرائیل، گفت: این اقدامی که توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد یک تنبیه و مانور اقتدار در مقابل گستاخی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بود.

وی ادامه داد: این اقدام ثابت کرد که قدرت نظامی ایران آنقدر بالا است که می‌تواند از هزاران کیلومتر هر گونه گستاخی دشمنان و تهدیداتی که ممکن است علیه کشورمان وجود داشته باشد را، پاسخ دهد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اقدام یک مانور نظامی بود برای اینکه دشمنان بدانند چنانچه شیطنتی در سر آنها وجود داشته باشد با تمام توان پاسخگو خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد به اقتدار و حیثیت کشورمان خدشه‌ای وارد و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی متزلزل شود.

وی یادآور شد: دشمنان مطمئن باشند چنانچه اسرائیل یا کشورهایی که با این رژیم خبیث همراهی دارند کوچکترین اشتباهی مرتکب شده و دست از پا خطا کنند، برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهند کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند این یک تنبیه بود و ما آمادگی داریم چنانچه رژیم صهیونیستی بخواهد اقدام متقابلی انجام دهد، این تنبیه به یک اقدام متقابل پشیمان‌کننده تبدیل شود. همچنین آمریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • اسرائیل دست از پا خطا کند برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهد کرد
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • رشد ١۴ درصدی بارگیری ریلی در راه‌آهن اراک
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است