Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@14:41:03 GMT

قم| توسعه گردشگری دینی از محورهای گام دوم انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۷۵۷۹

قم| توسعه گردشگری دینی از محورهای گام دوم انقلاب است

مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه با بیان اینکه در گردشگری معنوی کمترین مشکلات و حاشیه‌ها را شاهد هستیم،گفت: یکی از محورهایی که در گام دوم انقلاب اسلامی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد توسعه گردشگری به ویژه در حوزه گردشگری دینی است. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام حسینی کوهساری در مراسم افتتاحیه دومین نشست ملی گردشکری معنوی که در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد،اظهار داشت: امتداد تأثیر گردشگری دینی نسبت به انواع گردشگری‌ها بیشتر است و گردشگر دینی بعد از پایان سفر خود نه فقط در حوزه‌های دینی بلکه در حوزه‌های مختلف اجتماعی تقویت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهم‌ترین موضوع‌های مورد نظر توریست‌ها تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی، معرفی امنیت ایران اسلامی و ترویج نگاه درست اسلام به بانوان از جمله محورهای اصلی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه ادامه داد: وجود 11 هزار شهید از اهل سنت در آمار شهدای دفاع مقدس نشان از فرامذهبی بودن آرمان‌های انقلاب اسلامی است، فعالان در حوزه گردشگری معنوی باید با انجام مخاطب‌شناسی مورد نظر شبهات را از قبل دانسته و برای رفع آن‌ها تلاش کنند.

حسینی کوهساری گفت: مردم دنیا بیش از 10 هزار میلیارد دلار برای گردشگری هزینه می‌کنند و 10 درصد اقتصاد جهانی بر مبنای گردشگری است وفعالیت هایی که در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی که در حوزه گردشگری دنبال می‌شود قابل توجه است.

ظرفیت‌های گردشگری روستایی استان بوشهر تقویت می‌شوداستفاده از ظرفیت‌های گردشگری اقتصاد استان اردبیل را متحول می‌کندقطار گردشگری غرب کشور به کرمانشاه می‌رسد

مدیر عامل خبرگزاری حوزه با بیان اینکه در گردشگری معنوی کمترین مشکلات و حاشیه‌ها را شاهد هستیم،ادامه داد: گردشگری دینی از محورهای مختلف با دیگر گردشگری‌ها متفاوت است و میزان ماندگاری گردشگری دینی بسیار بالاست چون تنها نوع گردشگری است که یک گردشگر را بیش از 100 بار به سمت خود جذب می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از محورهایی که در گام دوم انقلاب اسلامی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد توسعه گردشگری به ویژه در حوزه گردشگری دینی است.

انتهای پیام/ن

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به اینکه پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که می‌توان آن را«وعده صادق» نامید نیروهای مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات مقتدرانه راهبردی، رژیم صهیونیستی را مورد حمله موشکی خود قرار دادند اظهار داشت: بی‌تردید این حمله موشکی نشان از اقتدار دولت جمهوری اسلامی ایران و امت اسلامی بوده که به رخ جهانیان کشید.

وی تصریح کرد: دولت‌هایی که خود را برتر منطقه می‌دانستند و استکبار جهانی از آنها حمایت می‌کرد و رژیم صهیونیستی که خود را قلدر منطقه تصور کرده و گمان می‌کرد هر چه در منطقه بگوید و در کشورهای منطقه بخواهد انجام می‌دهد، اما در شب گذشته با یک عملیات پیچیده همه آن اقتدار پوشالی اسرائیل را درهم کوبید و توانست یک بار دیگر امید را در بین امت‌های مظلوم منطقه بیافریند.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرموده‌اند که از کیان ملت ایران اسلامی و تمامی امت اسلامی دفاع خواهم کرد و از سوی دیگر هر زمان ملت ایران بخواهد، همواره با پیروی از منویات رهبری آماده فداکاری بوده است و هر صحنه‌ای که لازم بوده حاضر بوده‌اند و با کمال اقتدار در مقابل استکبار مقاومت کرده‌اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر حوزه مقاومت به اندازه‌ای گسترده شده است که نسخه رژیم پوشالی و جرثومه فساد و تباهی را در هم بپیچد و اقتدار امت اسلامی را یک بار دیگر به رخ جهانیان کشیده است.

ماموستا کلشی‌نژاد با تقدیر از دلاورمردان و رزمندگانی که همواره برای پیشرفت و توسعه امت اسلامی در همه جای دنیا حاضر بوده و فداکاری کرده‌اند و اجازه نداده‌اند خون شهدا هدر برود و امت اسلامی مدیون خون شهدا است اظهار داشت: باید بر مادرانی که چنین سربازان و فرزندانی را با کمال صبر و مقاومت تربیت کرد‌ه‌اند که بتوانند برای دفاع از اسلام و امت اسلامی و مردم مظلوم غزه در صحنه‌ها و سنگرهای مختلف تلاش کنند آفرین گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است
  • هسته های هنری در استان بوشهر ایجاد می شود
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • برنامه‌های حوزه هنری باید زیست بوم محور باشد
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
  • مسعود نجابتی به‌عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی انتخاب شد
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید
  • شناسایی پتانسیل‌های گردشگری آبی و توسعه آن در استان یزد 
  • موسیقی ایران مدیریت یکپارچه می‌خواهد/ مرثیه‌ای برای موسیقی دهه ۶۰