Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:31:33 GMT

روحیه و تفکر جهادی راهگشای بسیاری از مشکلات کشور است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۷۷۷۷

روحیه و تفکر جهادی راهگشای بسیاری از مشکلات کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع ظهر پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران که با حضور مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد با اشاره به اینکه شهدا، ایثارگران و جانبازان در نظام اسلامی ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند، اظهارکرد: اوج سعادت هر فردی شهادت در راه الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ملت ایران به جایگاه رفیع شهدا در نزد خداوند متعال اعتقاد و باور قلبی دارند، افزود: اقتدار و عزت نظام مقدس اسلامی مرهون و مدیون رشادت و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

زارع در ادامه به اقدامات مناسبی که در سال های اخیر از سوی دولت برای ایثارگران انجام شده اشاره کرد و گفت: تصویب قانون جامع ایثارگران از مهم‌ترین اقدامات دولت است که امیدواریم با تکمیل تدوین آیین نامه‌های اجرایی در زمینه بهبود وضعیت ایثارگران گام‌های مثبتی برداشته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تأکید برلزوم تکریم ایثارگران از مدیران و کارگزاران نظام، از فرمانداران و مشاوران امور ایثارگران در شهرستان‌های خواست تا با فعال کردن این شورا  با جدیت بر امور مربوط به ایثارگران نظارت کنند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد این هستیم که دشمن به دنبال ناکارآمد جلو دادن نظام اسلامی، تصریح‌کرد: رهبری معظم و همچنین ریاست جمهوری برلزوم حفظ وحدت و همدلی در این شرایط تأکید کرده‌اند که در همین راستا ایثارگران نقش مهمی دارند.

تکریم از خانواده‌ شهدا و ایثارگران نباید محدود به یک زمان خاص شود

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا ایثارگران از تمامی مزایای موجود در قانون جامع بهره‌مندی شوند، اظهارکرد: مشاوران شورای هماهنگی امور ایثارگران باید در سطح نسبت به خدمت به این عزیزان نحو مطلوبی اقدام کنند.

سید محمد احمدی توجه و تکریم خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان نباید تنها به یک زمان خاصی محدود شود، اشاعه از فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر و روحیه جهادی در حل مشکلات مقاطع حساس به ویژه مشکلات اقتصادی راهگشا است.

کد خبر 4548783

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری گیلان جانبازان و ایثارگران سید محمد احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز از بخش های مختلف این بنیاد بازدید کرد.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن نشست با اصغر بایمانی نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، معاونین و تعدادی از مسئولان و کارشناسان بنیاد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را مورد بررسی قرار دادند.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد و همه وظیفه داریم مشکلات این قشر را با جدیت پیگیری و رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود