Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:31:47 GMT

المقداد: بازپس گیری جولان حق سوریه است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۷۹۱۰

المقداد: بازپس گیری جولان حق سوریه است

معاون وزیر خارجه سوریه بازپس گیری منطقه اشغالی جولان از رژیم اسرائیل را حق ثابت کشورش دانست و تاکید کرد: تلاش اسرائیل برای اعمال سرپرستی حقوقی بر این منطقه اشغالی باطل و غیرقانونی است. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری النشره، فیصل المقداد معاون وزیر خارجه سوریه گفت: جولان اشغالی بخشی لاینفک از سوریه است و تصمیم اسرائیل برای اعمال سرپرستی حقوقی خود بر این منطقه اشغالی باطل و غیرقانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بازپس گیری جولان اشغالی سوریه تا خط چهارم ژنو سال 1967 میلادی حق ثابت سوریه است. قطعنامه 242 شورای امنیت و بسیاری از قطعنامه های ذیربط سازمان ملل بر این حق تاکید می کند. این قطعنامه ها تاکید می کنند که جولان اشغالی بخشی لاینفک از سوریه است و تصمیم اسرائیل باطل و ملغی است و هیچ گونه اثر حقوقی و قانونی ندارد.

 

مانور نظامی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی/ بازداشت 30 فلسطینی در کرانه باختریاردن: جولان متعلق به سوریه است/ اسرائیل از آن خارج شود

المقداد همچنین از نیروهای صلحبان اروگوئه ای در منطقه جولان استقبال کرد و گفت: موضع ثابت سوریه در حمایت از این نیروها و برملا کردن موارد نقض توافقنامه مربوط به این نیروها از سوی اسرائیل از جمله از طریق حملات مکرر خود به خاک سوریه و حمایت از گروههای مسلح تروریست است. گزارشهای دبیرکل سازمان ملل در مناسبت های مختلف بر این حقایق صحه گذاشته است.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام دعا نماز را باطل می‌کند؟

به گزارش «مبلغ»، بخشی از ذکرها در نماز واجب است و باید گفته شود، مانند ذکر «سبحان الله» و «الله اکبر» که باید حتماً گفته شود؛ اما بعضی از ذکرها و دعاها مستحب محسوب می‌شوند و خوب است در نماز از آنها استفاده شود، مانند فرستادن صلوات یا استغفار. اما یک شرط مهم برای گفتن ذکر و دعا در نماز وجود دارد و آن، این است که مخاطب حتماً خدای متعال باشد و نه غیر او.

رهبر معظم انقلاب به استفتائی پیرامون «خطاب به غیر خدا در نماز» پاسخ گفتند که تقدیم حضور علاقمندان می گردد.

سؤال: آیا در قنوت نماز می توان دعای فرج (الهی عظم بلا) را قرائت کرد؟

جواب: خواندن دعای مذکور تا جایی که مخاطب خداست اشکال ندارد ولی مابقی که مخاطب غیر خدا می باشد جایز نیست و باعث بطلان نماز می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897775

دیگر خبرها

  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • تاکید انگلیس بر حمایت از اردن
  • کدام دعا نماز را باطل می‌کند؟