Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@05:27:36 GMT

افشاگری محمد دایی از وضعیت سایپا

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۸۰۴۳

افشاگری محمد دایی از وضعیت سایپا

مربی تیم سایپای تهران اعلام کرده که اعضای این تیم برای سفر به قطر با مشکل پرواز مواجه بوده اند.

به گزارش مشرق، تیم سایپا تهران روز سه شنبه در قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان رفت و با نتیجه ۳ بر یک مغلوب و از دور رقابت‌ها حذف شد. حالا اما با گذشت دو روز از آن مسابقه و بازگشت تیم سایپا به تهران بازیکنان این تیم امروز حاضر به انجام تمرین نشدند و اعتصاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

اعتصاب شاگردان علی دایی

در این شرایط محمد دایی مربی نارنجی پوشان افشا کرده که اعضای تیم سایپا برای سفر به قطر با مشکل پرواز مواجه بودند و در این کشور نیز اقامت خوبی نداشته اند. دستیار علی دایی در این باره گفت: «تا ۱۰ ساعت قبل از پرواز به قطر بلیت هواپیما نداشتیم و در یکی از ضعیف‌ترین هتل‌های قطر مستقر شدیم. بازیکنان سایپا حس نداشتند که در رقابتی بین المللی شرکت کنند و بازی پلی آف لیگ قهرمانان مقابل تیم متمولی مانند الریان برای آن‌ها هیچ تفاوتی با بازی‌های معمولی لیگ برتر نداشت.»

وی افزود: باشگاه سایپا این حس و شخصیت آسیایی بودن را برای بازیکنانش به وجود نیاورده بود، اما باشگاهی هم در همین لیگ ایران وجود دارد که بازیکنانش برای حضور در آسیا بیشترین پاداش‌ها را گرفتند، با پرواز چارتر سفر می‌کنند و در بهترین هتل‌ها مستقر می‌شوند چرا که آن‌ها آقازاده و ما بچه یتیم هستیم.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب الریان قطر سایپا فوتبال لیگ قهرمانان آسیا محمد دایی مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به گربه سیاه خورد سپاهان به آبی‌پوشان

به گزارش قدس آنلاین،  مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز یکشنبه ۲۷ اسفند در محل سازمان لیگ قرعه کشی شد و تیم‌ها حریفان خود را در این مرحله شناختند.

پرسپولیس، سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندرانزلی، ذوب‌آهن اصفهان، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، پیکان و هوادار از لیگ برتر و چادرملو اردکان، سایپا تهران، فجر سپاسی شیراز، مس کرمان، مس سونگون ورزقان و استقلال ملاثانی از لیگ دسته اول در این مرحله حضور دارند.

قرعه کشی این مرحله به شرح زیر است:

* آبی پوشان جنوب - سپاهان اصفهان

* فجرسپاسی شیراز - گل گهر سیرجان

* تراکتور تبریز - ذوب آهن اصفهان

* مس کرمان - چادرملو اردکان

* هوادار تهران - مس سونگون ورزقان

* ملوان بندرانزلی - سایپا تهران

* مس رفسنجان - پیکان تهران

* آلومینیوم اراک - پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • محمدی رئیس باشگاه سایپا و خمارلو رئیس مجموعه انقلاب شد
  • معاون سابق پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد!
  • افشاگری مقام عالیرتبه امنیتی؛ آنچه از اهداف داعش نگفتند تا مردم نگران نشوند | جزئیات نقشه ضدانقلاب برای انفجار در روز انتخابات | وضعیت ۲۷ شهرستان...
  • محمد محمدی مدیرعامل سایپا شد
  • معاون سابق پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد + سوابق
  • معاون سابق پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد
  • حجت‌الاسلام صدیقی؛ یک افشاگری، تأیید و واکنش‌ها
  • افشاگری، تایید و واکنش‌ها
  • پرسپولیس به گربه سیاه خورد سپاهان به آبی‌پوشان
  • آمادگی ۱۵۵ فروند هواپیمای مسافربری در سفرهای نوروزی