Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@04:55:57 GMT

جدول/ اجاره آپارتمان در تهران چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۸۰۶۴

یک دستگاه آپارتمان ۱۰۰ متری واقع در شمس آباد، بلوار بیژن با مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان ودیعه و ماهانه ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اجاره، معامله می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب اجاره بها بازار مسکن قیمت مسکن مستاجران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خانه‌ها برای از ما بهتران است / اجاره در تهران ماهی ۳۷۵ میلیون تومان

سرانه: زیر همین آسمان آبی که بازار ملک در رکودی شدید قرار دارد و اجاره‌نشینان نگران افزایش کرایه هستند، افرادی برای اجاره خانه‌های آنچنانی هزینه‌هایی نجومی پرداخت می‌کنند.

در یکی از آگهی‌ها که مربوط به یک واحد آپارتمان ۵۵۰ متری و سال ساخت ۱۳۹۷ در یکی از برج‌های اصیل زعفرانیه است مبلغ ۵ میلیارد تومان ودیعه و ماهانه ۳۵۰ میلیون تومان اجاره در نظر گرفته شده است. 

آگهی دیگر مربوط به واحدی ۹۰۰ متری در زعفرانیه و خوابه است که برای سکونت در آن باید ۱۰ میلیارد ودیعه و ماهانه ۲۵۰ میلیون تومان پرداخت شود. 

همچنین برای اجاره یک واحد ۳۱۵ متری نوساز در زعفرانیه نیز مبلغ ۵ میلیارد تومان ودیعه و ماهانه ۳۷۵ میلیون تومان اجاره در نظر گرفته شده است. 

در یکی دیگر از آگهی‌های اجاره خانه در زعفرانیه برای واحدی ۴۵۰ متری ۳ میلیارد تومان ودیعه و ماهانه ۳۰۰ میلیون تومان اجاره در نظر گرفته شده است. سال ساخت این ملک نیز ۱۳۸۸ است.

tags # قیمت مسکن سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • اجاره خانه در کدام محله‌های تهران ارزان‌تر است؟
  • قیمت رهن و اجاره مسکن در ابوذر +جدول
  • اتفاقی کم سابقه در بازار مسکن تهران؛ قهر مردم با آپارتمان های نوساز!
  • قیمت آپارتمان در منطقه ۱۵ تهران
  • بازار مسکن پایتخت در اولین ماه سال/ فروشنده ها غیب شده اند
  • آپارتمان‌های نوساز مرکز تهران چند؟ + جدول
  • این مناطق تهران بیشترین خریدار آپارتمان را دارد
  • قیمت آپارتمان در مرکز تهران چند؟
  • اجاره یک واحد ۶۵ متری در اطراف تهران چند؟
  • این خانه‌ها برای از ما بهتران است / اجاره در تهران ماهی ۳۷۵ میلیون تومان