Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: پیام گام دوم انقلاب بیانیه مهم و راهبردی مقام معظم رهبری است که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط معظم‌له صادر شد.
وی با اشاره به اینکه این بیانیه نقشه راه همه ما در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است، افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در راستای ترویج بیانیه گام دوم انقلاب و آگاه‌سازی مخاطبان این نهاد انقلابی اقدام به انتشار پوستر گام دوم انقلاب اسلامی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: سرگذشت چهل ساله انقلاب اسلامی، تفاوت چالش‌های دیروز و امروز انقلاب با مستکبران، ظرفیت‌های مهم کشور برای گام دوم انقلاب، توصیه‌هایی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی از مطالب مطرح شده در این پوستر است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: وظیفه‌ی همه نهادها و ارگان‌های دولتی است که روی تک تک موارد بیانیه گام دوم انقلاب کار کنند و براساس آن روزنه‌های موفقیت انقلاب اسلامی را رصد کنند.
حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به اینکه اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با انتشار پوستر و بنر بیانیه گام دوم انقلاب سعی دارد مخاطبان خود و جوانان استان را با اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش آشنا کند، اضافه کرد: در این راستا علاوه بر انتشار یک هزار و 200 برگ پوستر و بیانیه گام دوم انقلاب، یک‌هزار برگ پوستر با عنوان «جوان پیشرو دلیل امید» نیز منتشر شده که در سطح استان توزیع خواهد شد.
وی در پایان از تدوین 20 بنر از بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد و بیان کرد: این بنرها در سطح ادارات تبلیغات اسلامی شهرهای استان کردستان جهت اطلاع مخاطبین و مراجعین به این ادارات نصب خواهد شد.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، راهپیمایی مردمی در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فردا در کرمانشاه، بعد از اقامه نماز جمعه این شهر برگزار می شود.
 
به همین مناسبت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در اطلاعیه ای، از راهپیمایی مردمی در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»، فردا در کرمانشاه، بعد از اقامه نماز جمعه، از مسجد جامع( مصلای نماز جمعه)، تا میدان آزادی کرمانشاه، خبر داد و اعلام کرد:
 
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
 
«....وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَکِنَّ اللَّهَ رَمَی»
 
به منظور حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر(غزه قهرمان) و نیز دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران مقتدر اسلامی، بویژه سپاه عظیم القدر و پاسخ دندان شکن به تجاوز رژیم کودک‌کش صهیونیستی، به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، راهپیمایی و تظاهرات سراسری، پس از اقامه نماز فردا جمعه همزمان و همگام با سایر هموطنان در اقصی نقاط کشور، در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، از عموم مردم فهیم و غیور استان کرمانشاه دعوت نموده است، در این راهپیمایی و تظاهرات دشمن شکن حضوری با شکوه و حماسی داشته باشند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • ملت ایران ‌از حمله سپاه به اسرائیل خوشحال شدند