Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@06:51:15 GMT

پاسخ عجیب رئیس اتلتیکو به کری رونالدو

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۸۳۰۸

پاسخ عجیب رئیس اتلتیکو به کری رونالدو

اتلتیکو مادرید شب گذشته بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را با دو گل از یوونتوس برد.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو با این پیروری حالا شانس بسیاری برای صعود به دور بعد دارد اما یوونتوسی ها امیدوار به یک بازگشت تاریخی هستند.

شب گذشته همچنین برای رونالدو شب خوبی نبود و نتوانست کار خاصی برابر اتلتیکو انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بارها از سوی هواداران میزبان مورد توهین قرار گرفت و با نشان دادن عدد 5 به نشانه تعداد قهرمانی هایش در لیگ قهرمانان، پاسخ توهین ها را داد و کری سنگینی برای اتلتیکو خواند.

 

 

 

 

انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادریددر مورد بازی دیشب به رادیو CRC گفت:« بازی فوق العاده ای بود و معتقدم پیروزی 2-0 منصفانه بود.»

 

سرزو همچنین به شادی گل جنجالی دیگو سیمئونه پس از گل اول اتلتیکو هم واکنش نشان داد و از سرمربی خود دفاع کرد:« بازی بسیار پرتنش و سنگینی بود. شادی سیمئونه برایم قابل درک است و محکومش نمی کنم. او مورد حمایت اتلتیکو و هوادارانش قرار دارد.»

 

کری رونالدو:«  از نظر من رونالدو فقط سه قهرمانی چمیپونزلیگ دارد؛ چرا که در دو فینالی که برابر ما به میدان رفت، کار خاصی انجام نداد و به تنهایی عامل پیروزی تیمش نبود.»

 

لازم به ذکر است که رونالدو در فینال سال 2014 برابر اتلتیکو(پیروزی 4-1 رئال) گل چهارم تیمش را به ثمر رساند و در فینال سال 2016 نیز پنالتی آخر و سرنوشت ساز را به گل تبدیل کرد.

 

یوونتوس کریستیانو رونالدو اتلتیکو مادرید انریکه سرزو (رئیس باشگاه)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در تاریخش هرگز نتوانسته در زمین منچسترسیتی به پیروزی برسد. حاصل کار دو تساوی و سه شکست برای این تیم بوده و سیتیزن ها از سال 2018 نیز دیگر در یک رقابت اروپایی در اتحاد شکست نخورده اند.

در واقع از 19 نوامبر 2018 و بازی برابر لیون، سیتی در اتحاد شکست ناپذیر بوده است. لیون آن بازی را برابر سیتی 1-2 برد و جالب اینکه فرلاند مندی را در ترکیب خودش داشت. بازیکنی که حالا برای رئال بازی می کند. 

مندی تنها بازیکن تیم کارلو آنچلوتی است که می داند چگونه دیوار تسخیر نشدنی ورزشگاه اتحاد را در رقابت های برتر اروپا بشکند؛ ورزشگاهی که سیتی در آن 28 برد و دو تساوی در 30 بازی اخیر داشته است.

دیگر خبرها

  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • (ویدئو) پیروزی حسین وفایی برابر مارکو فو در مقدماتی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • آتش‌بازی پاری‌سن‌ژرمن در بارسلونا/ کابوس اتلتیکو برابر دورتموند
  • کری رئیس اتلتیکو برای دورتموند: آماده برد هستیم
  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید