Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در استان گلستان امروز با حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش و مسئولان استانی در آزادشهر پایان یافت. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آزادشهر، منصور غلامی مسئول توسعه رسانه‌های دیداری و شنیداری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و نماینده وزارت آموزش و پرورش در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد ظهر امروز در مراسم احتتامیه چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد اظهارداشت: زبان رسانه‌های دیداری و شنیداری در انتقال مفهوم یادگیری مؤثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جشنواره فیلم رشد فرصت مناسبی در افزایش معلومات دانش‌آموزان و آشنایی آنان با فرهنگ و اقوام ایران و ملل است.

مسئول توسعه رسانه‌های دیداری و شنیداری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش گفت: جشنواره فیلم رشد امسال با توجه به حضور فیلم‌سازان حرفه‌ای با کیفیت بهتری نسبت به دوره‌های گذشته اجرا شد و حدود یک‌هزار و 200 فیلم در بخش دانش‌آموزی و معلمان به دبیرخانه ارسال شده است.

چهل و هشتمین جشنواره فیلم رشد در استان گلستان آغاز شدجشنواره بین‌المللی فیلم رشد در رشت آغاز شد

وی افزود: در بخش فیلم‌های سینمایی و مستند هم ورود فیلم‌سازان فرهنگی و دانش‌آموزی قابل تقدیر است.

مسئول توسعه رسانه‌های دیداری و شنیداری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش گفت: مخاطبان این جشنواره دانش‌آموز در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم خواهند بود و علاوه بر آنها سانس ویژه برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.

غلامی افزود: هدف از اجرای این جشنواره ایجاد فضایی مناسب برای یادگیری و آموزش به دانش آموزان است چرا که به تجربه ثابت شده که زبان هنر، راهی مناسب برای آموزش است.

علیرضا بزی دبیر چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد استان گلستان هم از اکران فیلم‌های این جشنواره در 24 مرکز در 12 شهرستان استان خبر داد و گفت: پیام جشنواره فیلم رشد امسال پیام صلح و وحدت بین کشورهای دنیاست و این جشنواره علاوه بر ایران همزمان در 52 کشور دنیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر + فیلم

فاطمه دنکوب رئیس انجمن بومی و محلی اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: این مسابقات برای سومین سال متوالی با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی، تقویت بنیان خانواده و افزایش تحرک دانش آموزان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر + فیلم