Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی امروز پنجشنبه با سفر به شهرستان‌های غرب استان تهران از پروژه‌های حوزه درمان و سلامت این منطقه بازدید کرد.

محسنی بندپی استاندار تهران همچنین در جلسه جمع بندی بازدید از شبکه های بهداشت و درمان شهرستانهای شهریار و ملارد و ارزیابی پروژه های عمرانی بهداشت و درمان در محل فرمانداری ملارد ضمن اشاره به اهمیت حوزه سلامت در این منطقه اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی مردم، درمان و سلامت بوده و ارائه خدمات و تامین نیازهای بهداشتی و درمانی بر اساس قانون اساسی بر دولت تکلیف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز همواره به حوزه درمان و سلامت توجه و اهتمام ویژه داشته و همواره تکلیف می‌کردند که باید کاری کنیم تا مردم دغدغه‌ مشکلات و حواشی بیماری را نداشته باشد.

مقام عالی دولت در استان تهران همچنین تصریح کرد: امروز هیچ بیماری برای گرفتن خدمات تخصصی حوزه درمان به خارج از کشور اعزام نمی‌شود و در حال حاضر به لحاظ کمی و کیفی یکی از کشور های شاخص در تامین نیروی انسانی در حوزه پزشکی هستیم.

محسنی بندپی همچنین یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز همواره هم به لحاظ قانونی و هم به لحاظ اخلاقی در کنار اقدامات توسعه حوزه درمان استان تهران بوده و اهتمام این نهاد در روند توسعه استان در این حوزه شایسته تکریم است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: باید توسعه و تکمیل بیمارستان ها را به عنوان یک ضرورت در دستور کار قرار داده و مردم را از وعده وعید های طولانی رها کنیم.

وی ادامه داد:باید با انجام وظیفه در ارائه خدمات رسانی شایسته در حوزه درمان به مردم و شهروندان در حوزه آموزش و سلامت اقدامات جدی را در رویکرد اقدامات خود بگنجانیم.

استاندار تهران همچنین ضمن اشاره به لزوم تکمیل هرچه سریعتر پروژه بیمارستان امام سجاد در شهرستان شهریار عنوان داشت :این قول را به مردم شهرستان می دهیم تا در صورت وجود دریافتی مازاد از محل اعتبارات تامین اجتماعی به دانشگاههای علوم پزشکی آن را به بیمارستان امام سجاد (ع)اختصاص داده تا بتوانیم هرچه سریعتر شاهد تکمیل ساختمان تخصصی این مرکز درمانی باشیم.

محسنی بندپی تصریح کرد: یکی از مطالبه گری هایی که از سازمان تامین اجتماعی وجود دارد این است که با توجه به تعداد قابل توجهی از بیمه شدگان این سازمان در شهرستان‌های استان تهران بتوانیم از خدمات اعتباری و اجرایی این سازمان در گسترش فضای بهداشتی و درمانی کمک بگیریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران درمان دولت شاخص نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثنای ایرانیان مقیم خارج

ایرانی را هر جا که بیابی بایستی بر صدر بنشانی و قدر بدانی. ثنای ایرانی تکلیف است بر حاکمیت و دولت؛ چه این‌که او قانون اساسی را پذیرفته و هر ایرانی که تابع قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است، شایسته‌ی ثنا و ستایش است و باید ازسوی دولت و حاکمیت، مورد حمایت همه‌جانبه قرار گیرد. و اما ثنا، سامانه‌ی ثبت نام الکترونیک است به نشانی sana.adliran.ir که متضمن ابلاغیه‌های قضایی و مانند آن است و از سال 1395 فعال شده است.

سال 1397 پس از هفته‌ی قوه‌قضائیه و با گذشت چند روز از هفتم تیرماه و دقیق‌تر، اوایل مردادماه همان‌سال، تقریباً کاری که می‌توانست زودتر از سوی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه‌قضائیه انجام شود، بالاخره انجام شد ولیکن معلوم نیست بنا به چه دلیل یا با چه رویکردی، به سرانجام نرسید و به‌نظر متوقف شده است. و آن، بارگزاری برخی فرم‌ها و کاربرگ‌ها و اطلاعات موردنیاز مردم و صاحبان پرونده‌های قضایی و مراجعان به مراجع دادگستری و مطالبه‌گران دادرسی است که در حال حاضر محدود و محصور است به؛ فرم استرداد هزینه تهران و توابع تهران، شاخص بهای کالا و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران، فرم استشهادیه اعسار از پرداخت محکوم به، فرم استشهادیه اعسار از پرداخت هزینه دادرسی، فرم استشهادیه تعدیل تقسیط محکوم‌ٌبه یا مهریه، نشانی و تلفن ادارات ثبت احوال استان تهران، فرم صورت‌برداری اموال (اعسار از پرداخت محکوم‌ٌبه)، نقشه محدوده صلاحیت مجتمع‌های خانواده، نقشه محدوده صلاحیت مجتمع‌های کیفری تهران، نقشه محدوده صلاحیت مجتمع‌های حقوقی تهران، نقشه محدوده صلاحیت نواحی دادسراهای تهران، مناطق ثبت احوال، نشانی شعب مرکزی بانک‌های ایران در تهران، فرمول محاسبه مبلغ ریالی مهریه به نرخ روز، فرم استرداد هزینه دادرسی (به غیر از شهر تهران)، خلاصه و مثال فرمول ارزش منطقه‌ای ملک، فرم ارزش منطقه‌ای ملک و نیز ارزش منطقه‌ای ملک که به‌رغم سپری شدن بیش‌از پنج‌سال از تاریخ بارگزاری، هنوز برخی از این خدمات قابل بهره‌برداری و استفاده‌ی مردم، وکلا و قضات و حقوق‌دانان و سایر ذی‌نفعان جامعه، نیست و فقط عنوان‌های یادشده، قابل ملاحظه و مشاهده است اما بعضاً باز نمی‌شود.

اکنون، هر ایرانی می‌تواند با ورود به سامانه خدمات قضایی من، از آخرین وضعیت قضایی و حقوقی خود باخبر شود. تمامی خدمات قابل ارائه به اشخاص حقیقی از قبیل ابلاغ الکترونیکی، اطلاع‌رسانی پرونده، نوبت‌دهی و درخواست‌ها از طریق سایت عدل‌ایران، قابل دسترس برای همگان است. و درصورتی‌که سامانه‌ی اصلی دچار اختلال، کندی و یا قطعی بود، می‌توانید از سامانه‌ی پشتیبان، استفاده کنید. هر ایرانی ولو آن‌که مقیم خارج از کشور باشد، وقتی ثنا دارد، یعنی در سامانه ثبت نام کرده است، باید بتواند از همان‌جا، خارج از کشور، هر لایحه و دادخواست و شکوائیه و مانند آن‌را ازطریق سامانه‌ی ثنا یا سایت عدل‌ایران، ثبت کند و نیاز حقوقی خود را برطرف کند. وقتی شخص مقیم خارج از کشور یا مسافر، ثنا دارد، بایستی بتواند از خارج، لایحه و شکوائیه و دادخواست و مانند آن‌را ثبت کند. اما این امکان، فراهم نیست. چرا؟

امید است که سازوکار انجام این مهم به‌زودی فراهم شود.

فراموش نکنیم که به‌روزرسانی دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی، یک ضرورت همیشگی و مستمر است.

.............................................

*. مدرس دانشگاه و پژوهش‌گر مسایل حقوقی Tajgar.reza@gmail.com

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895577

دیگر خبرها

  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • فعالیت ۸۰۰۰ آزمایشگاه در کشور
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال
  • سنگینی هزینه‌های درمان روی دوش مردم
  • درمان تخصصی انواع بیماری های پوستی در شیراز
  • هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • تهیه بیش از ۳۰۰ دارو از ۱۲۰۰ گیاه دارویی در کشور/ ارسال ۳۵۰ قلم داروی طبیعی به کمیسیون قیمت
  • ثنای ایرانیان مقیم خارج