Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و ژاپن از دقایقی پیش در تالار بسکتبال آزادی آغاز شده و هواداران زیادی هم در این تالار حضور دارند.  حضور اندک هواداران ژاپنی هم برای حمایت از تیم خود جالب توجه بوده است.

ضمن اینکه حضور خانواده های ایرانی هم برای تماشای مسابقه اتفاق خوبی به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران و ژاپن بسکتبال تیم های ملی خانواده برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین نرخ ارز تخصیصی برای واردات ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است/ تامین ۲.۵ میلیارد دلار ارز

امروز ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ در تالار اسکناس ارز مرکز مبادله ایران، دلار با نرخ ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان، یورو با نرخ ۴۶ هزار و ۳۶۹ تومان و درهم با نرخ ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان مورد مبادله قرار گرفت.

به همین ترتیب تالار حواله ارز، شاهد مبادله دلار با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان، یورور با نرخ ۴۳ هزار و ۲۶۲ تومان و درهم با نرخ ۱۱ هزار و ۶۸ تومان بود.

در بازار نیما نیز در مقابل عرضه ۳۶۰ میلیون دلاری، ۱۶۷ میلیون دلار با نرخ ۴۱ هزار تومان خریداری شد. صنایعی که عمدتا ارز نیمایی برای آنها تامین شده است، شامل صنایع حمل و نقل و خودرو، تجهیزات برق، معدنی، ماشین آلات و تجهیزات تولید و منسوجات و پوشاک است.

مجموع تامین ارز از ابتدای سال تاکنون، ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون دلار بوده است. ۶۹ درصد از ارز تامین شده مربوط به بازار نیما با نرخ ۴۱ هزار تومان است. کالاهای اساسی ۲۸ درصد را با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان به خود اختصاص داده است و در بخش خدمات، ارز مورد نیاز شرکت های هواپیمایی، ارز درمانی، ارز دانشجویی، ارز مورد نیاز دستگاه های اجرایی، عتبات و حج با نرخ متوسط ۴۳ هزار تومان تامین شده است.

میانگین وزنی قیمت ارز تخصیصی بانک مرکزی برای سه گروه مذکور معادل ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است.

بر اساس این گزارش، در بازار طلای مرکز مبادله ایران، طی ۱۰ حراج سکه طلا در مجموع ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه سکه تخصیص داده شد؛ ۸۵ هزار و ۵۸ قطعه ربع سکه، ۱۷ هزار و ۱۴۹ قطعه نیم سکه و ۱۵ هزار و ۵۳۵ قطعه تمام سکه سهم انواع سکه تخصیص داده شده است.

این گزارش حاکی است، تاکنون طی ۱۸ حراج شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران، ۲.۴ تن شمش با عیار ۹۹۵ در هزار در تالار معاملات طلا مورد معامله قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • میانگین نرخ ارز تخصیصی برای واردات ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است/ تامین ۲.۵ میلیارد دلار ارز
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد
  • ایران بر بام کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ایستاد