Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رییس پلیس پایتخت در دیدار با خانواده شهیدان حسن و عباس فروزنده ضمن دلجویی از پدر و مادر شهیدان حسن و عباس فروزنده، بیان کرد: دیدار هفتگی از خانواده شهدا را برای خود افتخار می دانیم و اعتقاد داریم که منزل خانواده شهدا مقدس و آرامگاه آنان زیارتگاه است فلذا برای تقویت خودمان و توجه به راه و آرمان شهدا، دیدار هفتگی را جزو برنامه های خود قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسین رحیمی با بیان اینکه، رمز پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم شاهنشاهی و پیروزی در دفاع مقدس، توجه به فرمان امام خمینی کبیر بود، بیان کرد: امروز نیز باید همه ما فرامین و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین خود قرار دهیم چرا که در شرایط فعلی که استکبار جهانی با تمام توان در برابر ایران اسلامی جنگ اقتصادی به پا کرده است، وظیفه ما است که با محوریت ولی فقیه، وحدت و انسجام ملی خود را حفظ کنیم تا مثل دفاع مقدس پیروز شویم.

عالی ترین مقام انتظامی تهران بزرگ در منزل شهیدان فروزنده در خصوص بیانه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: این بیانیه که از سوی معظم له صادر شده، نیازمند اجرایی شدن است که از همین رو، پلیس پایتخت با تشکیل کارگروه تخصصی برای احصاء کلیدواژه های مرتبط با پلیس و تدوین کاربست های ویژه برای عملیاتی کردن این بیانیه مهم در پلیس است.

وی در پایان با اشاره به حادثه تروریستی خاش تاکید کرد: امنیت چیزی نیست که در برابر آن مماشات کنیم و برای ما امنیت همه شهروندان ایرانی مهم است و خود را براساس قانون، موظف به تامین امنیت شهروندان از قلب پایتخت گرفته تا نقطه صفر مرزی می دانیم و هرکس و یا گروهی بخواهد با اجیر و اسیر دشمن شدن، کوچکترین خدشه ای به امنیت ایران اسلامی وارد کند، با تمام اقتدار و قدرت در برابر او و اربابانش همچون شهدای انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد.

کد خبر 4548848

منبع: مهر

کلیدواژه: بیانیه رهبر انقلاب رئیس پلیس پایتخت سردار حسین رحیمی گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز ۵ برابر شد + جزئیات | زمان اجرای جریمه های جدید

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سیدتیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز ۵ برابر افزایش پیدا کرده‌است و جریمه سرعت غیر مجاز بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود.

وسی افزود: جریمه راننده‌ای که از مواد روان‌گردان استفاده کرده باشد حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

سردار حسینی ادامه داد: احتمالا از دو هفته آینده جریمه‌های جدید اعمال خواهند شد.

کد خبر 841009 برچسب‌ها خبر مهم پلیس - جریمه و گواهینامه پلیس راهور - جاده‌ها

دیگر خبرها

  • مبلغ برخی جریمه‌های رانندگی تا ۵ برابر افزایش یافته است
  • حمله اردوغان به ساکتان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی
  • «محفل امام حسنی ها» بیانگر ضرورت تدوین برنامه های قرآن محور
  • نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز ۵ برابر شد + جزئیات | زمان اجرای جریمه های جدید
  • جریمه‌های جدید رانندگی چند برابر شد؟
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • بسیج اساتید یزد جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان غزه را محکوم کرد
  • اتحادیه اروپا: قطعنامه‌های شورای امنیت لازم‌الاجرا هستند