Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-29@10:31:16 GMT

استعفای جمعی از نمایندگان پارلمان آلبانی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۸۶۰۹

استعفای جمعی از نمایندگان پارلمان آلبانی

در حالی که هزاران نفر از مخالفان دولت آلبانی با تجمع در اطراف پارلمان این کشور علیه دولت شعارهایی را سر می دادند، جمعی از نمایندگان پارلمان نیز استعفا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، هزاران نفر از مخالفان دولت آلبانی امروز پنج‌شنبه با تجمع در اطراف ساختمان پارلمان این کشور، علیه دولت شعارهایی را سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان در جریان این تجمع گسترده، دولت را به دست داشتن در فساد و جرایم سازمان‌ یافته متهم کرده و کناره‌گیری رئیس دولت را خواستار شدند.

در این میان، نمایندگان مخالف دولت در حزب راستگرای «دموکرات» در پارلمان به رهبری «لولزیم باشا» (Lulzim Basha) درخواست استعفای خود را امضاء کرده و از دولت خواستند تا انتخابات پیش‌ از موعد برگزار کند.

«فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی و «یوهانس هان» (Johannes Hahn) کمیسیونر توسعه اتحادیه اروپا، تصمیم استعفای قانونگذاران مخالف دولت را برای کشورشان زیان آور دانستند.

این درحالی است که تعدادی از معترضان دولت آلبانی شنبه ۲۷ بهمن ماه سال جاری با شکستن صف نیروهای پلیس این کشور و با پرتاب کوکتل مولوتوف و بمب‌ های اشتعال‌ زا تلاش کردند دربهای ساختمان محل سکونت «ادی راما» (Edi Rama) نخست وزیر این کشور را شکسته و وارد آن شوند.

پلیس آلبانی نیز برای برخورد با معترضان و متفرق کردن آنها از گاز اشک‌ آور استفاده کرده بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آلبانی استعفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر چابهار پذیرای هزاران گردشگر و طبیعت گرد از اقصی نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، جاذبه‌های منحصر به فرد مانند کوه‌های مریخی (مینیاتوری)، تفریحات دریایی، آب و هوای معتدل بهاری، گل فشان، تمساح پوزه کوتاه ایرانی و بازدید از جاذبه‌های بکر و طبیعت اعجاب آور جنوب شرق ایران از جمله دلایل ورود گردشگران به این منطقه است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع جمعی از بانوان ایلامی مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در استان
  • نشست جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم
  • بندر چابهار پذیرای هزاران گردشگر و طبیعت گرد از اقصی نقاط کشور
  • تغییرات کابینه در سال ۱۴۰۲/ چه کسانی از دولت جدا شدند؟
  • درخواست نمایندگان پارلمان انگلیس برای توقف ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی
  • درخواست نمایندگان پارلمان بریتانیا برای توقف ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی
  • اعتراضات گسترده علیه دولت مجارستان
  • استعفای دو عضو کابینه دولت انگلیس
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق/ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق؛ راهبردی برای بازگشتی دوباره