Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: به نقل از النشره، فیصل المقداد معاون وزیر خارجه سوریه امروز اظهار داشت: بلندی‌های جولان جزء جدایی ناپذیر سوریه است و تصمیم اسرائیل برای تحمیل حاکمیت قانونی بر جولان اقدامی باطل و غیر قانونی است.

وی با بیان این مطلب افزود: بازپس گیری بلندی‌های اشغالی جولان تا مرز‌های ۱۹۶۷، حق سوریه است و قطعنامه ۲۴۲ شورای امنیت و دیگر مصوبات سازمان ملل متحد بر این حق تاکید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیصل المقداد در ادامه از نیرو‌های حافظ صلح اروگوئه استقبال و بر موضع ثابت سوریه در فاش کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی و حمایت همه جانبه تل آویو از گروه‌های تروریستی تاکید کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: فیصل المقداد بلندی های جولان سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازان توقف‌ناپذیر: قهرمان جهان هم قربانی شد

به گزارش "ورزش سه"، در دومین بازی از فینال رقابت‌های سوپرلیگای ایتالیا، تیم مونزا توانست با نتیجه سه بر دو مقابل تیم قدرتمند پروجا به برتری برسد تا نتیجه کلی بین دو تیم را یک بر یک کند.

در این بازی مونزا ست‌های اول، چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 19 و 15 بر 11 پیروز شد و پروجایی‌ها نیز گیم‌های دوم و سوم را با نتایج 25 بر 23، 25 بر 21 بردند تا پروجا قهرمان جهان برابر مونزا شکست بخورد.

استفان تیموتی مار دریافت کننده قدرتی مونزا با کسب بیست و هشت امتیاز ستاره تیمش بود و ویلفردو لئون نیز بیست و چهار امتیاز برای پروجا به دست آورد.

دو تیم هم اکنون یک پیروزی به دست آورده‌اند و برای قهرمانی باید سه پیروزی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • شکست جبران‌ناپذیر رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند
  • اقدامات خودجوش کارکنان برای پاکسازی محیط نیروگاه برق ری + تصاویر
  • شگفتی‌سازان توقف‌ناپذیر: قهرمان جهان هم قربانی شد
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در سطح جهان استفاده می‌کند
  • حمله کوبنده مقاومت عراق به هدفی مهم درجولان اشغالی
  • حمله مقاومت عراق به مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی
  • آلونسو بالاتر از یووه، سلتیک، اینتر و رئال!
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جولان اشغالی