Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@20:50:55 GMT

کلاهبرداری از ۴۰ زوج جوان در مشهد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۸۶۳۶

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری متهم پرونده کلاهبرداری از ۴۰ زوج جوان با ترفند وعده جهیزیه و لوازم خانگی ارزان قیمت در مشهد خبر داد.

به گزارش میزان، سردار محمدکاظم تقوی اظهار داشت:در پی وصول خبری مبنی بر کلاهبرداری با تبلیغات گسترده فروش ارزان قیمت جهیزیه و لوازم خانگی توسط فروشنده‌ای در یکی از مجتمع‌های بزرگ تجاری مشهد، با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان در عملیاتی مشترک با کارآگاهان اطلاعات جنایی پلیس بررسی‌های تخصصی خود را آغاز کردند.

وی گفت: تحقیقات اولیه کارآگاهان حاکی از آن بود که متهم پرونده پس از جلب اعتماد شهروندان با تبلیغات کسترده، از آنان وجوهی را دریافت کرده و بعد از آن پاسخگوی مشتریان خود نبوده است.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد متهم با ادعای نمایندگی برند‌های خارجی و داخلی معتبر و همچنین درج جملات مذهبی در سربرگ‌ها و متن فاکتور و قول تخفیف و مساعدت به زوج‌های جوان، اعتماد مشتریان را جلب و با گرفتن مبالغی از ۲۰ میلیون تا یکصد و پنجاه میلیون ریال از ارسال کالا به آدرس شاکیان خودداری کرده است.

وی خاطر نشان کرد: کارآگاهان با اقدام‌های اطلاعاتی محل‌های احتمالی تردد متهم را شناسایی و پس از چند روز کار گسترده پلیسی، این فرد را در حاشیه شهر مشهد و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که تاکنون ۴۰ شاکی پرونده برای پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی مراجعه کرده اند و مبلغ کلاهبرداری انجام شده توسط متهم تاکنون به سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال رسیده است، گفت: متهم به مراجع قضائی معرفی و تحقیقات کارآکاهان پلیس آگاهی در این رابطه ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کلاهبرداری مشهد پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران

کینه خونین، کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد.

به گزارش تسنیم، به دنبال قتل کاگر قهوه‌خانه‌ای در شهرری به‌خاطر کینه‌جویی، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، قرار گرفت.

بیست و هشتم فروردین ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهر ری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که گلویش با چاقو بریده شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکانده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی آن پرداختند که مشخص شد، کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از درب ورودی وارد و پس از چند دقیقه با لباس و دستانش خونی از محل جنایت خارج شده است.

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه، هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مــالک در گذشته اینجا کار می‌کرد، اما به دلیل مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که او کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان