Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-23@17:02:10 GMT

فرار یووه از پنالتی اشتباه با VAR

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۸۶۶۵

استفاده داور از VAR باعث شد تا پنالتی ای که علیه یوونتوس اعلام کرده بود، منتفی شود.به گزارش بلاغ،در دقیقه 27 دیدار امشب، دیگو کاستا با عبور از دی شیلیو، به سمت محوطه جریمه یوونتوس حرکت کرد که توسط بازیکن یووه متوقف شد. مهاجم اتلتیکو در محوطه جریمه سرنگون شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد اما در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که خطا پشت محوطه جریمه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور بلافاصله از VAR کمک گرفت و با پس گرفتن تصمیمش، یک ضربه آزاد به سود میزبان اعلام کرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 77 مسابقه ذوب‌آهن و آلومینیوم توپ ارسالی از جناح چپ سبزپوشان اصفهانی برای استفاده محمد جواد محمدی به واسطه سرنگونی این مهاجم از دست رفت. مهاجم ذوب‌آهن در جدال تن به تن با مدافع آلومینیوم اراک داخل محوطه جریمه روی زمین افتاد و اعتقاد به پنالتی داشت، اما سعید رحیمی‌مقدم داور وسط در سوت خود ندمید.

اعضای تیم ذوب‌آهن در این صحنه بشدت نسبت به تصمیم داور وسط اعتراض کردند. نیمکت نشینان ذوب‌آهن هم از کنار زمین اعتقاد داشتند که خطای پنالتی روی محمدجواد محمدی رخ داده اما داور چنین نظری نداشت و رای به ادامه بازی داشت.

جالب اینکه اعتراض ذوبی‌ها تا ثانیه‌هایی بعد از این صحنه از کنار زمین ادامه داشت و در نهایت با بیرون رفتن توپ رحیمی‌مقدم را بر آن داشت که به کنار زمین بیاید و برخورد کند.

داور وسط بازی ذوب‌آهن و آلومینیوم با حضور کنار زمین در حالی که مربیان تیم میزبان مشغول صحبت با شاهین یزدانی داور چهارم بودند، به یکی از مربیان ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد تا این غائله خاتمه یابد. این در حالی است که ذوبی‌ها بعد از این صحنه نیز در چند صحنه نسبت به تصمیمات رحیمی‌مقدم اعتراض کردند.

دیگر خبرها

  • ببینید | اسطوره پرواز در محوطه جریمه
  • همایون بهزادی؛ اسطوره پرواز در محوطه جریمه + فیلم
  • سوت سرنوشت
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • ادعای رئیس لالیگا: تکنولوژی گل هم خطا دارد!
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!
  • صحنه بحث برانگیز در دیدار منچسترسیتی و چلسی که پنالتی و هندی از سوی داور و VAR اعلام نشد / فیلم
  • جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)