Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهنمای ثبت نام پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های گروه علوم پزشکی مقطع کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز سنجش و پذیرش، شرکت‌کنندگان در آزمون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.net از نتیجه آن مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پذیرفته‌شدگان باید شخصاً در روز شنبه، ۴ اسفندماه ۹۷ با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام به واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه و همچنین سامانه دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس iau.ac.ir درج شده است، مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان واحدهای پزشکی تهران و اراک جهت اطلاع از چگونگی و زمان ثبت نام مقتضی است، به آدرس سایت آن واحدها به شرح پزشکی تهران به آدرس www.iautmu.ac.ir و راک به آدرس www.iau.arak.ac.ir مراجعه کنند.

عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت نام شامل موارد زیر است:

- اصل مدرک کاردانی مورد تأیید مؤسسات آموزش عالی معتبر و یک برگ تصویر آن و یا گواهی اتمام دوره کاردانی مورد تأیید مؤسسات آموزش عالی معتبر و یا اداره کل تربیت معلم وزارت آموزش و پرورش و ریز نمرات دوره کاردانی به منظور معادل سازی واحدهای درسی

- اصل شناسنامه عکس‌دار و دو برگ تصویر از تمام صفحات آن

-اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی

- ۶ قطعه عکس ۴×۳

-اصل و دو برگ تصویر مدرک مشخص کننده وضعیت خدمت وظیفه عمومی پذیرفته شدگان مرد

-تکمیل و ارائه فرم درخواست ثبت نام، فرم‌های مربوط به تعهدات و سایر فرم‌هایی که از طرف واحد یا مرکز دانشگاهی در اختیار هر یک از پذیرفته شدگان متقاضی ثبت نام قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامي کارشناسی ناپیوسته علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس

ایسنا/فارس سومین اطلاعیه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی رشته شغلی آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۳ در فارس صادر شد.

به اطلاع پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می‌رساند برای دریافت فرم‌های مربوط به تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی به ایفرم شماره ۸۴۲۴ به نشانی:https://eform.farsedu.ir/collect/form/login/۸۴۲۴ مراجعه کنند.

داوطلب باید ۳ روز پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور، از روز پنج‌شنبه،  ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ حداکثر به مدت ۴ روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام کارا نسبت به تکمیل کردن برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کند.

برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.

داوطلبان در صورت ورود و بارگذاری مدارک و مستندات نوبت برای تشکیل پرونده، معاینات پزشکی و  سنجش و ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش را از طریق سامانه کارا دریافت خواهند کرد.
داوطلبان باید فایل‌های پیوستی  را دانلود، مطالعه و فرم‌های متقاضیان را پرینت، تکمیل و در روز بررسی مدرک به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود