Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@03:42:20 GMT

گیتی پسند و مس سونگون فینالیست شدند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۸۷۲۲

گیتی پسند و مس سونگون فینالیست شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ امروز در اصفهان و تبریز آغاز شد و تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون با برتری مقابل حریفان به فینال راه یافتند. گیتی پسند که در بازی رفت با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل حفاری اهواز شکست خورده بود در دیدار برگشت که امروز در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید و با تفاضل گل بهتر راهی فینال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی جاوید در این بازی هت تریک کرد تا با ۳۶ گل و رسیدن به رکورد دو فصل پیش خود در آستانه کسب عنوان آقای گلی برای سومین سال پیاپی قرار بگیرد. در دیگر بازی نیز مس سونگون در حالی که با نتیجه ۴ بر ۳ در بازی رفت برابر سوهان محمدسیما قم پیروز شده بود با تساوی سه بر سه در بازی امروز، فینالیست شد.

برنامه فینال لیگ برتر فوتسال:

بازی رفت- جمعه ۱۰ اسفند؛ ساعت ۱۶
مس سونگون- گیتی پسند اصفهان

بازی برگشت- جمعه ۱۷ اسفند؛ ساعت ۱۶
گیتی‌پسند اصفهان- مس سونگون

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان فوتسال قم لیگ برتر نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه"، العین موفق شد در عین ناباوری همگان، دیدار دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که به فینال غرب آسیا نیز ملقب شده، با نتیجه چهار بر دو از سد الهلال عبور کند و حالا امشب برای تکمیل این شگفتی، به دنبال کسب نتیجه لازم در کینگدام آرناست.

هرنان کرسپو که فصل قبل و با الدحیل در مرحله نیمه نهایی این پیکارها با 7 گل از الهلال شکست خورده بود، در پی انتقام آن نتیجه و رسیدن به مسابقه فینال است تا بتواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

برای بازی امروز، خالد عیسی در درون دروازه العین قرار گرفته است. دو مدافع مرکزی این تیم کوامی اوتون و خالد الهاشمی هستند. در سمت راست نیز بندر الاحبابی، کاپیتان العین، حضور دارد و در سمت چپ نیز اریک مندز به بازی می‌پردازد.

هرنان کرسپو در این مسابقه از دو هافبک مرکزی در ترکیب تیمش بهره می‌برد. پارک یونگ وو بازیکن مطرح کره‌ای و یحیی نادر بازیکنان میزبان هستند. محمد عباس که با دریافت کارت زرد در بازی رفت این مسابقه را از دست داد، جای خود را به احمد برمان داده است.

کاکو رومرو در سمت راست و ماتیاس پالاسیوس در سمت چپ به عنوان وینگرهای العین بازی می‌کنند. در نوک خط حمله نیز سفیان رحیمی مراکشی حضور دارد. او در بازی رفت الزعیم را به آتش کشید و سه مرتبه موفق به گلزنی شد. این بازیکن که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل النصر نیز دروازه تیم عربستانی را باز کرده بود، می‌خواهد الهلال را نیز به سرنوشت تیم همشهری‌اش دچار کند.

دیگر خبرها

  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • پاسور ایرانی از قهرمانی اروپایی دور شد
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد