Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،صفحه اینستاگرام سردار سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی ایران لحظاتی پیش با انتشار ویدئویی از صحبت‌های اخیر وی مبنی بر انتقام حتمی جمهوری اسلامی ایران از مزدورانی که در پاکستان دست به جنایت تروریستی جاده خاش-زاهدان زدند و ۲۷ تن از پاسداران این مرز بوم را به شهادت رساندند، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است شب ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۷، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران از حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری به یک اتوبوس کارکنان سپاه در جاده خاش ـ. زاهدان خبر داد. در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت گرفت، جمعی از حافظان مرز‌های میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

در متن کامل این پست آمده است:

«سرلشکر سلیمانی، لحظاتی قبل: حتما جمهوری اسلامی #انتقام خودش را از مزدورانی که در پاکستان دست به این اقدام زدند، خواهد گرفت. حتما ما این گروه خبیث [تروریستی]را در هر نقطه‌ای بیابیم به او حمله خواهیم کرد. ۹۷/۱۲/۲»

در ادامه ویدئوی صحبت‌های سردار سلیمانی را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا به نقل از منابع خبری سوری، نیروهای مردمی تیپ قدس (نیروهای فلسطینی مورد حمایت ارتش سوریه) در کمین تروریست‌ها کشته شدند.

این کمین در شمال منطقه السخنه در شرق بیابان حمص رخ داده است.

هرچند تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسؤولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما شبکه خبری «ال بی سی» نیوز لبنان اعلام کرد که نیروهای وابسته به ارتش سوریه در دو عملیات که توسط گروهک تروریستی داعش انجام شد، کشته شدند.

این شبکه خبری به جزییات بیشتر این خبر هیچ اشاره ای نکرده است.

آخرین عملیات گروهک تروریستی داعش به مردادماه ۱۴۰۲ بر می گردد که در آن به یک اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه حمله کرد و ۲۳ نظامی این کشور را کشت.

داعش، به عنوان یک گروه تروریستی که در سال ۲۰۱۴ در مناطق وسیعی از سوریه و عراق حضور داشت، در سال ۲۰۱۹ متعاقب شکست‌های پی در پی که از سال ۲۰۱۷ متحمل شد، ناچار به ترک همه این مناطق شد.

دیگر خبرها

  • ایران در عملیات صادق دنبال انتقام گیری نبود
  • انتقام سپاه از اسراییل دل مردم را شاد کرد
  • انتقام سپاه از اسرائیل دل مردم را شاد کرد
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • در آغاز حمله سپاه به اسرائیل چرا ابتدا از پهپادهای انتحاری استفاده شد؟
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود