Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: نمی‌توان با این بضاعت با تیم‌هایی که در بالای جدول قرار دارند، رقابت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی صحبت‌هایی را مطرح کرد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

*پیش‌بینی نتیجه سخت است اما امیدواریم مقابل ماشین‌سازی بازی قابل قبولی نسبت به دو بازی قبل انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*فکر می‌کنم فردا یک بازی خیلی خوب را شاهد باشیم. ما با شناخت خوبی به مصاف حریف می‌رویم و امیدواریم که دست پر به خانه برگردیم.

*روی نقاط ضعف ماشین‌سازی کار کرده‌ایم و امیدواریم که فردا از آن‌ها استفاده کنیم.

*به دنبال این هستیم که در میانه جدول رو به بالا قرار بگیریم. پیکان پتانسیل بالایی دارد و باید از آن استفاده کنیم.

*بازی فردا ۶ امتیازی است و کسب یک یا ۲ برد می‌تواند ما را به جایگاه بهتری برساند.

*در اینکه پیکان تیمی ریشه‌دار با ساختار خوب است، شکی نیست، اما نمی‌توان با این بضاعت با تیم‌هایی که در بالای جدول قرار دارند، رقابت کنیم.

*به بازیکنانم این تفکر را انتقال داده‌ام که هرگز به سقوط فکر نکنند، اما باید دید شرایط چطور رقم می‌خورد.

*نمی‌توانیم با این شرایط به بالای جدول برسیم، اما تاکید می‌کنم که فوتبال قابل پیش‌بینی نیست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین فرکی پیکان فوتبال ایران میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!

به گزارش ورزش سه، هفته بیست و چهارم لیگ برتر تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد و تیم‌ها با انگیزه های خاص و بازیکنان لیگ برتری به دنبال بالابردن آمار فردی خود خواهند بود و درخشش در تیم‌هایشان را دنبال می‌کنند.

جدول گلزنان لیگ با آپدیت جدیدی همراه شد و مغانلو دوازده گله شد و در تعقیب او رضا اسدی ده گله و رحمان جعفری 9 گله حضور دارند، گوستاوو بلانکو و رضا جعفری، محمدرضا سلیمانی بازیکنانی هستند که در نیم فصل دوم روند گلزنی خوبی پیش گرفتند و در هفته های پیش رو به دنبال نزدیک شدن به آقای گل لیگ هستند.

در جدول گلزنان هم رقابت جالبی شکل گرفت و ریکاردو آلوز همچنان در صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ حضور دارد اما ابولفضل جلالی روندی را پیش گرفته که بیش از هر زمان دیگری ستاره پرتغالی جایگاه خود را در خطر می‌بیند، رزاق‌پور و رضاییان دو بازیکن دیگری هستند که تعقیب کننده این بازیکنان است.

جدول کلین‌شیت های لیگ هم جذابیت خاص خودش را دارد، سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال با 14 کلین شیت در صدر جدول حضور دارد، پورحمیدی گلر تراکتور در جایگاه بعدی با 13 کلین شیت حضور دارد و اخباری، بیرانوند با 10 کلین شیت و جعفرپور با 8 کلین شیت در رتبه بعدی حضور دارد.

دیگر خبرها

  • شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 
  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • ۱۹ گروه سرود روستایی در «کردر» خراسان رضوی رقابت می کنند
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • طراحی و ساخت الکتروموتورهای توان بالای نیروگاهی بومی‌سازی شد