Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول قرارگاه نور بسیج دانشجویی استان فارس گفت: به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز اولین کاروان دانشجویی راهیان نور که ۲۰۰ نفر از دانشجویان خواهر این دانشگاه هستند، به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

 




جمشید فیروزی، مسئول قرارگاه نور بسیج دانشجویی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: ثبت نام کاروان‌های زیارتی راهیان نور دانشجویی برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور با «شعار جوان انقلابی پرچم دار حرکت ملی پیشرفت» آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیروزی مطرح کرد: برهمین اساس به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز اولین کاروان دانشجویی راهیان نور به مدت ۴ روز مناطق عملیاتی اعزام شدند که شامل ۲۰۰ نفر از دانشجویان خواهر این دانشگاه هستند.

مسئول قرارگاه نور بسیج دانشجویی فارس تصریح کرد: دانشجویان دراین اردو‌ها از مناطق عملیاتی اروند، فکه، هویزه، طلائیه، شلمچه، علقمه و چزابه بازدید می‌کنند و برای اولین بار بازدید از سد کرخه هم در برنامه گنجانده شده برای اینکه دانشجویان با دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب آشنا شوند.

وی با اشاره ثبت نام کاروان راهیان نور بیان کرد: ثبت نام کاروان‌های راهیان نور از بهمن ماه در سطح استان آغاز شد و تا قبل از اعزام کاروان‌های متمرکز ۱۷ اسفند ماه ادامه دارد.

فیروزی تصریح کرد: برادران از ۱۴ تا ۱۷ اسفندماه و خواهران از ۱۷ تا ۲۶ از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند علاقه‌مندان جهت ثبت نام، به دفاتر بسیج دانشجویی شهرستان‌ها و حوزه ها‌ی بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها مراجعه کنند.

مسئول قرارگاه نور بسیج دانشجویی فارس درباره اعزام کاروان‌هاهم گفت: همانطور که گفتم اولین کاروان راهیان نور خواهران از دانشگاه شیراز اعزام شد و کاروان برادران این دانشگاه ۷ نیز اسفند ماه اعزام می‌شوند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: بحثی که در اعزام راهیان نور امسال حائز اهمیت است، این است که دانشجویان دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب را از نزدیک ببینند و همچنین موضوع دیگر بحث مستقل بودن کاروان‌های دانشجویی است؛ بطوری که دانشجویان در مدیریت کاروان‌ها نقش آفرینی کامل و بسیج دانشجویی ناحیه از این کاروان‌ها پشتیبانی می‌کند.      

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بازدید از مناطق عملیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محسنی از ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: این دانشجویان از اتباع کشور‌های پاکستان، هند و لبنان هستند که به منظور ادامه تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت‌نام کرده اند.

وی افزود: هم اکنون با احتساب دانشجویان جدید، ۱۲۵ دانشجوی بین‌الملل در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.


سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: امیدواریم این دانشجویان در طول تحصیل، سفیران خوبی از سوی کشور خود در ایران باشند و در پایان دوره نیز خاطرات خوب و به یاد ماندنی از ایران به همراه خود ببرند.


محسنی گفت: دانشجویان خارجی پس از فراغت از تحصیل و بازگشت به کشورشان معمولا ارتباط خود را با دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌اند حفظ می‌کنند و به عنوان سفیران فرهنگی ایران، تمدن و آداب و رسوم ما را به هموطنان خود معرفی می کنند.


وی افزود: ارتباطات بین‌المللی موجب تبادل دانشجو و استاد و منجر به ارتقای آموزش در دانشگاه‌ها می‌شود.


سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم و اساتید توانمند برای جذب دانشجویان خارجی برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف کشور در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد