Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان گفت: هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

حکیم ایگدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهار داشت: هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور با شرکت 77 چابکسوار در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مسابقات هفته هجدهم، 77 راس اسب در 7 دور یک‌هزار، یک‌هزار و 200 متری با هم رقابت کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تاکید کرد: در پایان هفته هجدهم این مسابقات، در دور نخست محمد خوجملی با اسب پیکاسو مختومقلی، در دورهای دوم و ششم بنیامین جرجانی با اسب‌های بلک‌ویند و میس‌بانو، در  دور سوم پیمان قلرعطا با اسب کامیاب، در دور چهارم آق‌اویلی بشگرد با اسب دانسرهج و در دور پنجم مبین آسایش با اسب ملوان و دردور هفتم کمال دالیجه‌عطا با اسب دنیل لاو عناوین برتر را کسب کردند.

گلستان| هفته هفدهم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه در گنبدکاووس برگزار شدگلستان| هفته شانزدهم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه در گنبدکاووس برگزار شد

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان افزود: در رقابت‌های این هفته سوارکاران با اسب‌هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد باهم رقابت کردند.

وی تصریح کرد: به مربیان، سوارکاران و صاحبان اسب‌های برتر در این هفته بیش از 809 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تاکید کرد: هفته نوزدهم کورس پاییزه فردا در گنبدکاووس برگزار و در فصل‌های بهار، تابستان، پائیز در شهرهای آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس کورس‌های سوارکاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌ش

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصاب، رنگرز و کادرش در جایگاه کمیته فنی/ آغاز اردو از هجدهم

در پایان رقابت‌های جام تختی کشتی فرنگی در اهواز، اردوی المپیکی شاگردان حسن رنگرز از هجدهم اردیبهشت ماه استارت زده خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در امتداد رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک که قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی و همچنین تکمیل سهمیه‌های المپیکش همراه شد، رقابت‌های جام تختی طی امروز و فردا (6 و 7 اردیبهشت) در استان خوزستان برگزار می‌شود و حسن رنگرز که به تازگی از بیشکک بازگشته، صبح امروز راهی اهواز شد.

او همراه با حسن حسین‌زاده، فرزاد ایمانعلی‌زاده و همچنین غلامرضا قصاب از پیشکسوتان کشتی خوزستان اعضای کمیته فنی جام تختی را تشکیل داده و در این دو روز عملکرد فرنگی‌کاران در این جام را زیر نظر خواهند داشت.

دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در المپیک نیز از هجدهم اردیبهشت ماه استارت خواهد خورد.

این در حالی است که طبق چرخه اعلام شده از سوی کادرفنی تیم ملی درخصوص دو وزن المپیکی 60 و 67 کیلوگرم که سهمیه المپیکش را مهدی محسن‌نژاد و محمدرضا گرایی در مسابقات جهانی بلگراد گرفتند، این دو نفر همراه با نفرات مدعی در چرخه انتخابی تیم ملی در سال 2024 که امیررضا ده‌بزرگی و سعید اسماعیلی هستند، قرار است به تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان اعزام شده تا ملی‌پوشان این دو وزن نیز برای حضور در بازی‌های المپیک انتخاب شوند.

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • قصاب، رنگرز و کادرش در جایگاه کمیته فنی/ آغاز اردو از هجدهم
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان