Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@06:46:21 GMT

علی دایی می‌تواند بحران را از سایپا دور کند؟

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۸۹۱۵

به گزارش پارسینه؛ درست یک هفته پیش از نخستین فینال تاریخ پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بود که این تیم در زمین ناهموار ورزشگاه تختی به مصاف سایپا رفت. اگرچه برای سرخپوشان که سودای سومین قهرمانی متوالی را در سر داشتند نتیجه این بازی می‌توانست اهمیت زیادی داشته باشد اما آن زمان همه نگاه‌ها به بازی با کاشیما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمده هواداران پرسپولیس دوست داشتند بازی با سایپا بدون حاشیه و تلفات به پایان برسد و تیم نیمه‌جان برانکو با تمرکز کامل و با همه موجودی‌اش به ژاپن برود. آن روز از ساعتی قبل از بازی تشویق شدید علی دایی از روی سکوها شروع شد و هواداران پرسپولیس سعی کردند سرمربی سایپا و بازیکن سابق خودشان را نمک‌گیر کنند، اما با آغاز مسابقه علی دایی تبدیل به یک گلوله آتش در کنار زمین شد. اعتراض به هر سوت داور، شادی‌های اغراق‌شده بعد از گل، آن دعوای تاریخی داخل تونل و آخرش هم اظهارات آتشین دایی در نشست خبری پس از مسابقه باورکردنی نبود. درحالی‌که سایپا با گل خطا و به کمک اشتباه داور یک امتیاز از پرسپولیس گرفت، دایی به زمین و زمان معترض بود. او در حرف‌هایش تمام تاکتیک و استراتژی‌های فنی برانکو را زیر سؤال برد، پرسپولیس را به بازی «بزن زیرش» متهم کرد و به‌طور اختصاصی از خجالت رادوشوویچ و شجاع خلیل‌زاده درآمد. به این ترتیب در فاصله 7 روز تا مهم‌ترین بازی تاریخ باشگاه پرسپولیس، دایی تا جایی که می‌توانست به بحرانی شدن شرایط این تیم کمک کرد! البته که کسی از او انتظار ندارد در تقابل با پرسپولیس 3 امتیاز را تقدیم تیم سابقش کند اما کمی آرامش هم بد نبود؛ مخصوصا در آن بزنگاه تاریخی! جالب اینجاست که دایی چند روز بعد از آن بازی با استقلال در جام حذفی روبه‌رو شد و حتی یک حرکت تنش‌زا هم کنار زمین انجام نداد. استقلالی‌ها دایی را تشویق کردند، او تعظیم کرد و بعد در قبال پنالتی میلی‌متری حریف و اخراج بازیکنش در همان نیمه اول کوچک‌ترین واکنشی نشان نداد. از این همه آرامش اما در تقابل‌های دایی با پرسپولیس، هرگز هیچ نشانی وجود نداشته است.

این یک فیلم هندی نیست، ربطی هم به کلید اسرار ندارد. به هر حال اما بد نیست بدانید از روز 5 آبان، یعنی همان روز تاریخی دعوای دایی با پرسپولیسی‌ها او هنوز طعم پیروزی در هیچ‌کدام از مسابقات لیگی را نچشیده است. سایپا در این مدت 6بازی لیگی انجام داده که حاصل آن 3پیروزی و 3شکست بوده است. تیم دایی البته در جام حذفی با شکست استقلال و نفت‌آبادان به نیمه‌نهایی رسید اما آنجا در کمال ناباوری به تیم دسته دومی داماش گیلانیان باخت و حذف شد. پلن آخر هم همین بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بود. سایپا ابتدا تیم بالیوودی پنجاب را گلباران کرد اما بلافاصله به الریان قطر باخت و اوت شد. حالا فقط ادامه لیگ برای علی دایی باقی مانده؛ مردی که تیمش از 16بازی 18امتیاز دارد و برای گرفتن سهمیه آسیایی هم باید معجزه کند. این احتمالا هدفی نبود که دایی با تیم چهارم فصل گذشته دنبال می‌کرد، اما به هر حال کارها گاهی مطابق میل آدم پیش نمی‌رود. فراموش نکنید این باخت بد در نیمه مربیان به الریان قطر در حالی اتفاق می‌افتد که این روزها جسته و گریخته از حضور دایی روی نیمکت تیم ملی هم سخن گفته می‌شود.

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون سابق پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد

معاون اسبق پرسپولیس به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سایپای تهران انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، محمد محمدی، معاون اسبق پرسپولیس، به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سایپا تهران انتخاب شد.

محمدی که پیش از این به عنوان رئیس مجموعه ورزشی انقلاب فعالیت می‌کرد امروز مدیرعامل سایپا انتخاب و معارفه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معاون سابق پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد + سوابق
  • معاون سابق پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد
  • کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و پیکان| پنالتی سالم سرخپوشان و اعلام آفساید اشتباه کمک داوران برای هر دو تیم
  • برتری پرسپولیس در نیمه اول مقابل پیکان
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در نیمه اول/ موقعیت سوزی سرخپوشان
  • شکستن رکورد علی دایی از سوی مسی به تاخیر افتاد!
  • شکستن رکورد علی دایی توسط مسی به تاخیر افتاد
  • علی دایی فعلا از دست لیونل مسی در امان است!
  • روایت‌های ضد و نقیض از بحران چهل سالگی
  • نقطه قوت استقلال به فریادش رسید/ انتظار از پرسپولیس بیشتر بود