Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیزدهمین جشنواره امتنان از برگزیدگان جامعه کار و تولید و منتخبان مسابقات قرآنی روز پنجشنبه با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، مسعود بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت الاسلام سید قریش موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان، عیدعلی کریمی دبیر اجرایی خانه کارگر، آهنگریان مسئول کانون کارفرمایان، جمعی از کارگران، کارفرمایان و شرکت کنندگان در رقابتهای قرآنی در اداره کار قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیزدهمین دوره مسابقات قران کریم ویژه کارفرمایان، کارگران، تعاون گران و افراد تحت پوشش بهزیستی و تامین اجتماعی و خانواده های آنها در دو بخش برادران با حضور ۱۲۵ نفر و خواهران با مشارکت ۱۶۰ نفر در قزوین برگزار شد.

این مسابقات در رشته های قرائت، تحقیق و ترتیل، حفظ ۱۰ جزء- ۲۰ وکل قرآن و جلد ۲۳ کتاب تفسیر نمونه به صورت تستی در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه امسال در اداره کار قزوین برگزار شد و داوران کشوری و بین المللی آن را قضاوت کردند.

در این مراسم از احمد درویشی احد مولف کتاب دعا و نیایش، خانه بهداشت منتخب، زینب پورخانی بانوی کوشا در رعایت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در محیط کار، خانواده شهید محمد علی بمانی، مهدی دهقان، کارفرمای سلامت محورتجلیل شد.

در رشته ترتیل خواهران حمیده احمدی از اموزش و پرورش اول شد، فرنگیس عشایری از کارگاه نقاشی و بتول احمدی از ابگینه دوم و سوم شوند، در رشته مفاهیم اکبر شعبانی از نیرو محرکه اول شد، زهرا زهدی شریف از نیرو محرکه دوم شد و محسن زیودار از کنتور سازی و خدیجه السادات مهدی الحسینی از کاشی پارس به طور مشترک سوم شد.

در قرائت تحقیق زهرا کریم خانی زند، سحر خوب نژاد و راضیه بدرخانی بترتیب اول تا سوم شدند، در حفظ ده جزء هم فاطمه صفرزاد اول شد، زهرا عابدیها دوم و سمیه یوسفی در مکان سوم ایستاد، در حفظ کل قرآن اعظم اکبری، سمیه محمدیان فر و نرگس درزی رامندی دررده های اول تا سوم قرار گرفتند.

در حفظ بیست جزء گل جهان زارعی و سپیده کلهر چگینی به صورت مشترک اول شدند، زهرا جمشید زاده در رده دوم جای گرفت و الهام ولایی ها سوم شد.

در رشته قرائت تحقیق برادران میثم سروری فر اول شد، محسن قلی پور در رده دوم ایستاد، در قرائت ترتیل محمدرضا رجبی شاد، حسین خلیلی و احمد عبداللهی اول تا سوم شدند، در رشته ترتیل محمدرضا رجبی شاد اول شد، حسین خلیلی دوم و احمد عبداللهی سوم شد.

درحفظ کل قرآن کریم سعید علی اکبری در مکان اول ایستاد، رضا دوستی دوم شد، در حفظ بیست جزء قرآن محمود میرزایی اول شد و در حفظ ۱۰ جزء مهدی قربانقلی اول شد، بهلول مرادی در رده دوم قرار گرفت و حسن تاچه بند در مکان سوم ایستاد.

در این مراسم از خانواده شهید محمد علی بمانی، کارفرمای سلامت محور، کارگر منتخب استانی، گروههای کار منتخب استانی، کارگران منتخب استانی، واحد نمونه استانی هم تجلیل شد.

کد خبر 4548862

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم تجلیل مسابقات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی افراد برتر در مسابقات کاراته قهرمانی پسران کشور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، این مسابقات در رده‌های سنی بزرگسالان، کمتر از ۲۱ سال، جوانان و نوجوانان با حضور بیش از ۴۲۸۰ ورزشکار از ۲۷ فروردین آغاز شده و تا جمعه ۳۱ فروردین ادامه دارد.

همچنین مسابقات بانوان نیز از شنبه یک اردیبهشت آغاز و تا ۶ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور رده سنی بزرگسالان پسران به شرح زیر است:

وزن منهای ۵۵ کیلوگرم بزرگسالان:
۱. محمد رضا غفوری ورکی از استان مازندران
۲. بهنام دهقان زاده از استان تهران
۳. امیر حسین رمضان زاده از استان مازندران
۳. شاهرخ نجفی از استان مازندران

وزن منهای ۶۰-کیلوگرم بزرگسالان:
۱. محمدرضا اسمعیل خانی از استان همدان
۲. شهداد پور سلیمانی از استان تهران
۳. ایوب ایوبی نژاد از استان قزوین
۳. معید محمد مقضی از استان اصفهانت

وزن منهای ۶۷ کیلوگرم بزرگسالان:
۱. امیررضا برزویی از استان کرمانشاه
۲. سورنا مرادی از استان خوزستان
۳. هادی کیانی از استان آذربایجان غربی
۳. نوید رنجبر ورندی از استان مازندران

وزن منهای ۷۵ کیلوگرم بزرگسالان:
۱. مهدی شهگل از استان همدان
۲. مرتضی نعمتی از استان قم
۳. سامان عدالتی از استان البرز
۳. حامد اکبری از استان مازندران

وزن منهای ۸۴ کیلوگرم بزرگسالان:
۱. علیرضا رضایتی از استان فارس
۲. کیوان بابان از استان کردستان
۳. محمد رضا گیلانپور از استان گیلان
۳. امیر حسین فداکار از استان تهران

وزن باضافه ۸۴ کیلوگرم بزرگسالان:
۱. محمود نعمتی از استان قم
۲. مهدی گنج زاده از استان تهران
۳. میلاد بهمنی از استاد تهران
۳. سهراب یار احمدی از استان لرستان

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • معرفی افراد برتر در مسابقات کاراته قهرمانی پسران کشور
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • معرفی قهرمانان کاراته بزرگسالان کشور در همدان
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی جام عبداله موحد
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست جام جهان پهلوان عبدالله موحد
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد