Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@08:10:12 GMT

دستگیری قاتل 16 ساله در کرمان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۸۹۵۵

دستگیری قاتل 16 ساله در کرمان

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: باهوشیاری و تلاش شبانه روزی دستگاه قضایی و پلیس استان قاتل ۱۶ ساله در کم تر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سجاد علیدادی سلیمانی بازپرس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ، با اشاره به جزئیات این حادثه گفت : تعدادی جوان که به منظور تماشای یک مسابقه فوتبال در خانه یکی از دوستان دورهم جمع شده بودند پس از پایان مسابقه درخیابان با راننده یک خودرو به صورت لفظی درگیر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : راننده خودرو که همسایه دوستان متهم بوده است به داخل منزل رفته و پس از مدتی برادر وی ( راننده خودرو) از خانه بیرون می آید و در کوچه با متهم درگیر و با ضربه چاقو به قتل می رسد.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه مقتول( الف. ع )متاهل بوده و ۳۴ سال داشته است و با ضربه چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده است ، عدم کنترل خشم ، مصرف مشروبات الکلی ودرگیری لفظی را از مهم ترین علل حادثه اعلام کرد.

علیدادی سلیمانی گفت : با توجه به اینکه قاتل ۱۶ سال دارد با قرار نگهداری موقت به کانون اصلاح و تربیت معرفی شده است وتحقیقات تکمیلی در خصوص این حادثه و علل احتمالی دیگر آن ادامه دارد.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در پایان با اشاره به لزوم برقراری امنیت برای شهروندان در خصوص مقابله با جرائم خشن افزود : این بازپرسی به صورت شبانه روزی با همکاری دایره جنایی و پلیس آگاهی کرمان در جهت برقراری امنیت در حال فعالیت است و دستگیری متهمین در نزدیک ترین زمان ممکن به منظور حفظ امنیت روانی مردم و احقاق حق در پرونده های قتل را در دستور کار خود قرار داده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قتل کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان

 سرهنگ  احمد آذر کیش  اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در راستای مطالبات مردمی و ارتقاء میزان امنیت اجتماعی جامعه در قالب اکیپ‌های پیش بینی شده اقدام به پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان کردند.

 وی افزود: پلیس سراوان با بکارگیری تمام توان و تجهیزات موجود در یک هفته گذشته موفق به دستگیری ۱۷ نفر سارق، دستگیری و جمع آوری ۳۶ نفر خرده فروش و ۷۶ نفر معتاد متجاهر، ۸۲ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز، کشف ۲ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۸۶ دستگاه خودرو و ۳۵ دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک را در راستای افزایش امنیت عمومی توقیف و همچنین ۵ نفر قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند که در این طرح منجر به کشف ۲ کیلو ۴۰۰ گرم انواع موادمخدر و یک قبضه سلاح جنگی گرینوف با ۲ جعبه نوار و ۴ تیغه خشاب و ۴۹۷ عدد فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه همچنین یک قبضه سلاح شکاری از دیگر اقدامات اجرایی این طرح بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان