Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پی وقوع آتش سوزی مهیب در دکا پایتخت بنگلادش و جان باختن شهروندان این کشور را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، «بهرام قاسمی» با ابراز تاسف عمیق از وقوع آتش‌سوزی مهیب در یکی از مناطق پایتخت بنگلادش که دهها کشته و مجروح بر جای گذاشت، با خانواده های قربانیان و مجروحان این حادثه غم انگیز ابراز همدردی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شامگاه چهارشنبه در پی انفجار یک کپسول گاز، آتش‌سوزی در یک بازار در محله تاریخی داکا پایتخت بنگلادش به وقوع پیوست که 12 ساعت به طول انجامید و بر اثر آن 80 نفر جان خود را از دست دادند.
به گفته سخنگوی آتش‌نشانی، احتمال افزایش قربانیان وجود دارد و جست وجو برای نجات‌یافتگان احتمالی در جریان است.
این حادثه در شرایطی رخ می‌دهد که پنجشنبه هفته گذشته نیز آتش‌سوزی دیگری در بنگلادش، هشت کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت.
براساس گزارشی که اداره آتش‌نشانی داکا منتشر کرده است، در این شهر نزدیک به 850 انبار غیرقانونی مواد شیمیایی در مناطق مسکونی وجود دارد که هر یک می‌تواند بستر حادثه‌ای مشابه باشد.
سیام*9612*2025

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي وزارت امور خارجه بنگلادش آتش سوزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران (فیلم) آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند (فیلم) انفجار گاز و آتش‌سوزی در آساوله سنندج (فیلم)

دیگر خبرها

  • وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند (فیلم)
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند + فیلم
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند+فیلم
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • واقعیت آتش سوزی پایانه شرق/ ازبین رفتن جان شهروندان در سایه نبود HSE
  • واقعیت آتش‌سوزی پایانه شرق/ از بین رفتن جان شهروندان در سایه نبود HSE