Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@00:37:27 GMT

شهرداری ها باید برای درآمد پایدار سرمایه گذاری کنند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۹۰۲۶

شهرداری ها باید برای درآمد پایدار سرمایه گذاری کنند

قزوین - ایرنا - مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: شهرداری های باید برای کسب درآمدهای پایدار سرمایه گذاری کنند.

به گزارش ایرنا، مرتضی علیخانی عصر پنجشنبه در دیدار با شهردار بوئین زهرا افزود: هرگونه سرمایه گذاری مشترک بین شهرداری ها و بخش خصوصی با هدف جذب درآمد پایدار برای شهرهای استان مورد حمایت قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: فرصت های سرمایه گذاری شهرهای استان باید با دقت شناسایی و در اختیار سرمایه گذاران قرار بگیرد.
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین با بیان اینکه شهرداری ها با کسب درآمد پایدار دغدغه کمتری برای پیشبرد برنامه های خود خواهند داشت،افزود: سرمایه گذاری در شهرها به خلق ثروت و اشتغال کمک کرده و به مدیریت شهری برای اداره بهتر امور کمک می کند.
علیخانی تاکید کرد: کسب درآمدهای پایدار باید به اولویت اصلی شهرداری ها تبدیل شود.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سرمايه گذاري شهرداري ها درآمد پايدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، گفت: ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای توسعه زیرساخت‌ها، پروژه‌های عمرانی و زیربنایی، تملک اراضی و ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار هزینه خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، رضا صفاری، اظهار داشت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم بیش از 40 پروژه عمرانی و زیربنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت‌ها، تملک اراضی و تکمیل پروژه‌های در حال اجرا با اعتباری بالغ بر 9 هزار میلیارد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی یادآور شد: این اعتبارات یاد شده برای اجرای پروژه‌های تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی آراسنج، پست برق شهرک‌های صنعتی آراسنج و کاسپین، شبکه مخابرات فاز 4 و 5 شهرک صنعتی کاسین و توسعه لیا، شبکه گاز فاز توسعه شهرک صنعتی خرمدشت، شبکه گاز و برق فاز 5 شهرک صنعتی کاسپین، اجرای شبکه آب و برق شهرک تخصصی انرژی خورشیدی شال، راهسازی، جدول‌گذاری و آسفالت بلوارها، خیابان‌ها و معابر در تعدادی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و غیره را شامل می‌شود.

رئیس هیئت مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با بیان اینکه با سرمایه‌گذاری‌های دولت برای آماده‌سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه‌گذاران بخش تولید وجود دارد، افزود: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه‌گذار در این نقاط ایجاد شده است.

صفاری در پایان، گفت: پارسال حدود 6000 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک ۲۹۱۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های استان
  • حمایت از لایحه جوانی جمعیت برنامه اصلی شهرداری قزوین
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب داریم
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی
  • اشک چند سبزپوش در فولادشهر درآمد(عکس)
  • تعامل شهرداری و میراث فرهنگی به منظور توسعه پایدار گردشگری
  • تعامل شهرداری و میراث در راستای توسعه پایدار گردشگری