Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:00:43 GMT

بازیکنان گیتی پسند مزد تلاششان را گرفتند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۹۰۴۹

بازیکنان گیتی پسند مزد تلاششان را گرفتند

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: بازیکنان ما با ارایه بازی کیفی مقابل ملی حفاری اهواز برای پیروزی تلاش زیادی کردند تا موفق شدند.

به گزارش ایرنا، رضا لک شامگاه روز پنجشنبه بعد از پیروزی مقابل تیم اهواز در جمع خبرنگاران افزود: بازی سختی بود تا بعد از گل سوم که زدیم بازی پایاپایی بود ولی دیدار امروز با کیفیت تر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: اتفاقات هفته گذشته رخ داد که تیم ما تحت تاثیر بود و استرس 26 هفته صدر جدول برای بازیکنان ما به وجود داشت و فکر می کنم بعد از گل دوم و سوم بازی با کیفیت تر شد.
لک ادامه داد : ما سعی کردیم ابتدای بازی به تیم حریف فشار زیادی بیاوریم و از توپ اول این اقدام را انجام دادیم و بعد از گل دوم فضای بهتری انجام شد و بازی را بهتر کنترل کردیم.
وی تصریح کرد: جا دارد از هواداران که از تیم حمایت کردند و برای بازیکنان ما امروز خیلی مایه گذاشتند تشکر کنم و به هر حال همه از کیفیت بازی لذت بردند.
وی با بیان این که این روزها در باره فوتسال نمی شود حرف زد، گفت: بعد از لیگ برتر فوتسال وارد بازی های حذفی شدیم واین پلی اف نیست و وقتی با تیم های که 20 تا 30 امتیار اختلاف دارید بازی رفت و برگشت می کنید چیزی تازه است که در لیگ ما متاسفانه انجام می شود و این حواشی که به وجود می آید حاصل همین اقدام هاست.
وی بیان کرد : خدا را شکر می کنم این بازی سخت را با حمایت هوادارانمان بردیم و امید این که جشن قهرمانی را با همین تماشاگران برگزار خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با اشاره به حریف خود مس سونگون در بازی فینال گفت: مس سونگون یک تیم متفاوت و بزرگی است که سال گذشته قهرمان ایران و آسیا شد و سطح بازی متفاوتی دارد و به طور قطع شناخت دو تیم از هم خوب است و برنامه ریزی می کنیم بازی با کیفتی برای آن دیدار انجام دهیم.
8114/6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش گيتي پسند ليگ برتر تلاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، لوئیس برنات مولینا، سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان در نشست خبری پیش از بازی با تیم ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا، گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.   وی افزود: کاری که ما تا این مرحله انجام دادیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت، ما از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.   مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن، گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم در مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم