Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک ، محمد اسلامی در دیدار با مردم شهرستان کمیجان افزود: با حضور نمایندگان و استاندار مرکزی کارگروه بهبود جاده های استان تشکیل شده تا زمینه توسعه متوازن جاده های استان و شهرستان کمیجان فراهم شود. 

وی ادامه داد: بهسازی جاده کمیجان ساروق اراک در این کارگروه به تصویب رسید و تا سال آینده با تسریع در بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز این جاده ، راه های نامناسب و نا ایمن در این شهرستان خذف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر راه و شهرسازی افزود: ایجاد مرکز فرهنگی شهرستان کمیجان با همت فرمانداری این شهرستان و استانداری مرکزی و پشتیبانی این وزارتخانه برای بهره مندی مردم ضروری است. 

اسلامی، جذب سرمایه گذار در شهرستان را از عوامل مهم افزایش اشتغال و درآمد در منطقه دانست و گفت: می طلبد که با تلاش فرماندار و مسئولان شهرستانی زمینه افزایش حضور سرمایه گذار در شهرستان فراهم شود. 

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: مردم ایران اسلامی به برکت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، خون شهدا برخلاف گذشته خود برای کشور تصمیم گیری می کنند و مسئولان با رای مستقیم آنان انتخاب می شوند. 

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی امسال با هوشیاری مردم و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب با وجود همه توطئه ها و دشمنی دشمنان پرشورتر از گذشته برگزار شد. 

اسلامی گفت: دشمنان ایران اسلامی جنگ اقتصادی علیه کشور را با هدف ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده اند که این توطئه با هوشیاری مردم نقش بر آب شده است.

وی افزود: ایران اسلامی با فراز و فرود های زیادی روبه رو بوده اما ملت هوشیار اجازه دخالت به بیگانگان نداده اند. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده درآمد دولت راه و شهرسازی وزارتخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکمانچای شهرستان شد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از تبدیل بخش ترکمانچای به شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، تراب محمدی ضمن اعلام این خبر گفت: این اقدام در راستای سیاست محرومیت زدایی دولت سیزدهم و رعایت عدالت در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم شریف منطقه و با توجه به پیگیری‌های اهالی بخش ترکمانچای با رای هیات دولت انجام گرفت. 

وی اضافه کرد: فرایند لازم برای ایجاد فرمانداری ترکمانچای در سه ماه آینده انجام خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: اقدامات کارشناسی لازم برای انجام این مهم توسط کارشناسان معاونت سیاسی استانداری آذربایجان شرقی و همچنین با نظر مساعد کارشناسان تقسیمات کشوری وزارت کشور در چندین مرحله بررسی و انجام شد.

وی بیان کرد: لازم می‌دانم از زحمات وزیر محترم کشور و هیات محترم دولت در این زمینه سپاسگزاری کنم. 

وی یادآوری کرد: ضمنا چندین بخش دیگر از جمله مهربان در حال تبدیل به شهرستان هستند و کارهای کارشناسی مرتبط با آن‌ها در حال انجام است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، شهرستان ترکمانچای با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت در فاصله حدود ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیا پیرترین مرد جهان در آذربایجان شرقی است؟ زیدآبادی: ظریف؛ ترکمانچای و خرافات

دیگر خبرها

  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • آغاز برداشت گندم از مزارع شادگان
  • آیا در مورد حادثه اصفهان بین ایران و آمریکا پیامی منتقل شد؟
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر
  • آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع شادگان  
  • رفع نقطه حادثه خیز خروجی محور کمربندی نیشابور فیروزه
  • ۳۰۰کیلومتر راه روستایی استان کرمان در دولت سیزدهم احداث شد
  • رفع نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در نیشابور