Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@06:15:08 GMT

گنج های سرخس برای دیگران و رنج های آن برای مردمش است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۹۱۶۱

گنج های سرخس برای دیگران و رنج های آن برای مردمش است

امام جمعه سرخس گفت: شهرستان سرخس گنج های بسیار زیادی دارد که متاسفانه این گنج ها برای دیگران و رنج آن برای مردمش است و ما می خواهیم مردم این شهرستان سهمی از این گنج ها داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم سرخس، حجت الاسلام محمد بختیاری ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی در شهرستان سرخس گفت: شهرستان سرخس گنج های بسیار زیادی دارد که متاسفانه این گنج ها برای دیگران است و رنج آن برای مردم سرخس است و ما می خواهیم مردم شهرستان سرخس سهمی در این گنج ها داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه سرخس گفت: وجود ظرفیت های نفتی و گازی، گمرک، راه آهن باعث اشتغال فراوان در سرخس نشده است و متاسفانه اشتغال یکی از مشکلات بزرگ این شهرستان است و حدود ۸ هزار نفر بیکار در سرخس داریم.

 

بختیاری اظهار کرد: بیکاری واقعا مردم این شهرستان را  در رنج شدیدی قرار داده است و زوج هایی هستند که به دفتر من مراجعه می کنند و می گویند خانواده به خاطر بیکاری دارد از هم متلاشی می شود.

 

امام جمعه سرخس بیان کرد: باید اقتصاد مردم را درمان کنیم؛ سفره های مردم خالی است باید برای مردم کار و اشتغال به وجود بیاوریم زیرا مردم شهرستان سرخس در همه مراسمات، راهپیمایی ها و در صحنه های مختلف برای انقلاب و ولایت سنگ تمام گذاشتند.

 

وی تصریح کرد: مردم سرخس مشکل کشاورزی دارند و با توجه به سفارش اکید آقای رئیسی برای کمک به شهرستان سرخس، من از قائم مقام آستان قدس رضوی می خواهم هر چه می توانند برای رفع مشکلات شهرستان سرخس که مربوط به آستان قدس رضوی می شود قدم بردارند.

 

بختیاری با اشاره به مشکلات کشاورزان و زمین های کشاورزی در سرخس گفت: بیش از ۹۵ درصد اراضی شهرستان سرخس مربوط به آستان قدس رضوی است و باید تلاش کنیم تا رفع این مشکلات به سمت اشتغال زایی برویم.

 

امام جمعه سرخس اظهار کرد: بیش از ۶ استان کشور را سرخس گاز می دهد اما در بخش مرزداران ۴۵ درصد از روستاها گاز ندارند.

 

وی در پایان با بیان اینکه مشکلات بسیار زیاد است گفت: با توجه به ظرفیت های موجود، شهرستان سرخس عنوان پایلوت برای اقتصاد مقاومتی انتخاب شود و در این شهرستان کار شود تا این شهرستان یک شهرستان نمونه برای شهرستان های دیگر استان شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار خو در این جلسه گفت:پارک علم و فناوری از مجموعه‌های کلیدی در مردمی کردن اقتصاد در کشور است و فعال سازی مرکز رشد واحد های فناور باید در اولویت باشد‌.

 علی نژاد افزود : شهرستان خوی دارای ظرفیت های عظیمی هم از نظر نیروی انسانی و هم از نظر منابع می باشد، که باید از این ظرفیت ها به نحو مطلوب به کارگیری شود.

 وی تصریح کرد : این مجموعه ظرفیتی بی نظیر است تا نخبگان شهرستان وشرکت های دانش بنیان پای کار آمده تا نوآوری و فناوری این شهر را تقویت و علم را به ثروت تبدیل کنند.

در این‌جلسه مقررر شد بزودی مالکیت  محل مرکز رشد و‌فناوری  که بین شهرداری ،فرهنک و‌ارشاد اسلامی و‌پارک علم و‌فناوری استان  اختلاف نظر وجود دارد مشخص و فعالیت مرکز رشدو فناوری خوی از سر گرفته شود.

 

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی
  • برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس
  • مشکلات مردم دستجرد بررسی شد
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • تخریب بند خاکی غیرمجاز در سرخس
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند
  • ۱۶۶ خانوار روستایی و محروم در شهرستان سرخس طعم شیرین فناوری را چشیدند
  • تصمیمات اشتباه باعث بدبینی مردم به همه مسوولان می‌شود