Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کارگروه گردشگری سلامت برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران سلامت، اقدام به ساماندهی لیدرها کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی مشهدپیام، اسماعیل خیامی ظهر امروز در چهارمین نشست کارگروه گردشگری سلامت که در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد، گفت: برای پذیرش گردشگران سلامت 12 بیمارستان، 8 مرکز جراحی محدود و 22 کلینیک پوست و مو تحت پوشش قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: کارگروه گردشگری سلامت برای اینکه ارائه خدمات بهتری به گردشگران سلامت صورت گیرد، اقدام به ساماندهی لیدرها کرده است.

وی ادامه داد: لیدرها با ساماندهی صورت گرفته، از سوی سازمان میراث فرهنگی خراسان رضوی برای برگزاری استارتآپ گردشگری سلامت به منظور راه‌اندازی سایت گردشگری سلامت اقدام خواهند کرد.

خیامی تصریح کرد: در این زمینه فعالیت‌های دیگری از جمله همکاری با انجمن‌ها و شرکت‌های فعال در زمینه گردشگری و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی برای آینده در دستورکار قرار دارد.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تأکید کرد: یکی از نکات ضروری برای سامان‌یافتن لیدرها، ارائه آموزش‌های مورد نیاز و اطلاع‌رسانی به مراکز درمانی بیماران خارجی، هماهنگی با مطب پزشکان و مؤسسات درمانی و پاراکلینیک و همچنین صدور دستورالعمل‌های تکمیلی برای مراکز درمانی خواهد بود.

وی یادآور شد: در این زمینه بیمارستا‌ن‌ها، مراکز جراحی محدود و کلینیک‌های پوست و مو مراکز هدف این طرح هستند که باید دارای مجوز IPD باشند.

خیامی اظهار کرد: برای جلوگیری از رقابت ناسالم، به طور ماهیانه هر شرکت گردشگری می‌تواند تعداد مشخصی ازبیماران را به دانشگاه علوم پزشکی معرفی کند.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در صورت دریافت گزارش شکایت، فرد شاکی می‌تواند براساس آیین‌نامه وزارت امور خارجه تقاضای خسارت کند که توسط دانشگاه علوم پزشکی به شکایت وی رسیدگی می‌شود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ساخت این مرکز در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در ۶۰۰ متر با ۲ طبقه از سال ۱۳۹۶ آغاز و در اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید. 

محمد مهدی مجذوبی افزود: برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ، ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد که با توجه به اینکه ۵۰۰ میلیون تومان را خیر نیک اندیش مرحوم «نعمت الله سلطانی» هزینه کرده بود به نام ایشان نامگذاری شد و مابقی از محل منابع استانی و دانشگاه علوم پزشکی فراهم شد.

در این مراسم از خانواده خیر نیک اندیش مرحوم نعمت الله سلطانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی