Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@09:03:46 GMT

چتر شبکه استانی باید روی همه باز باشد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۹۳۲۵

چتر شبکه استانی باید روی همه باز باشد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه صدا وسیمای مرکز اصفهان متعلق به تمامی مردم این استان است، اظهار داشت: چتر شبکه استانی باید روی همه باز باشد و همه بتوانند از آن استفاده کنند، در این راستا کاشان نخستین شهری بود که مد نظر ما در این موضوع بود به نحوی که با تعاملات صورت گرفته رادیو کاشان ۲۲ بهمن به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به تلاش های نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس نسبت به راه اندازی رادیو افزود: همکاران در صدا و سیمای مرکز استان اصفهان یک ماه شبانه روز برای بهره‌برداری رادیو کاشان در این شهرستان کار شد و هم اکنون به صورت آزمایشی رادیو کاشان کار خود را آغاز کرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان با بیان اینکه تلاش شده برای راه اندازی رادیو کاشان استانداردهای لازم رعایت شود، ابراز داشت: خوشبختانه بخشی از تجهیزات از طرف نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل و بخشی دیگر نیز توسط اداره کل استان اصفهان تهیه شد.

رادیو کاشان از روز ۲۲ بهمن به صورت آزمایشی با بخش های مختلف به بهره بردادی رسید و از موج FM ردیف ۳۹۷.۷ قابل دسترسی است. 

 

انتهای پیام/م

 

صدا و سیمای مرکز اصفهان متعلق به تمامی مردم استان است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صداوسیما رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های نوروزی صداوسیمای مرکز قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: در صبح‌های نوروز ویژه برنامه «برکت بهاری» از ۲۹ اسفند تا ۲۱ فروردین شامل بخش‌های متنوع: بخش‌های نمایشی، بخش‌های گزارشی، معرفی مشاغل خدماتی، آشنایی با اماکن دیدنی استان، گفتگو با میهمانان، گفتگو با گزارشگر مراکز استان‌ها، آگاهی از وضعیت آب و هوا، آگاهی از وضعیت راه‌های کشور، آشنایی با خدمات اسکان مسافران نوروزی، ارتباط تلفنی و خوانش پیامک ها‌ی مردمی به گویندگی معصومه صادقی و رامتین چیت سازان از رادیو قزوین پخش می‌شود.

رحیمی افزود: برنامه سال تحویل با عنوان «بهارانه» به تهیه کننده ابراهیم طاهری کیا نیز در لحظات تحویل سال روی آنتن رادیو قزوین می‌رود. این برنامه شامل بخش‌های مصاحبه با مسافران نوروزی، تهیه بسته‌های صوتی با موضوعات متنوع و گوناگون است که مخاطبان را همراهی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: سیمای مرکز قزوین هم با ویژه برنامه تحویل سال با عنوان «ماه و ماهی» به تهیه کنندگی عباس تورج فرد روی آنتن می‌رود. این برنامه در بخش اول لحظات روحانی تحویل سال نو را روی آنتن خواهد برد و در بخش بعدی با میهمانان، آیتم‌های نمایشی و مجری در استودیو مخاطبان را همراهی می‌کند.

رحیمی خاطرنشان کرد: مسابقه جدید «برنده شیمان» در فضایی جدید به تهیه کنندگی ابوالفضل قربانی و اجرای سیدمرتضی حسینی در ایام نوروز از شبکه قزوین پخش می‌شود. این مسابقه خانوادگی و اجتماعی با هدف ایجاد رقابت و همدلی بین اعضا خانواده با رویکرد ایجاد شادی و نشاط بین خانواده‌ها روی انتن شبکه قزوین می‌رود. در هرقسمت از این مسابقه دو گروه هستند که بصورت خانوادگی در مسابقه شرکت می‌کنند و در نهایت گروهی که امتیاز بیشتری گرفته برنده می‌شود.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برنامه «گزارش عیدانه» به تهیه کنندگی مرتضی آجوربندی که شامل بخش‌های گزارشی، نمایشی و گفتگو با مهمان است نیز در ایام نوروز از سیمای مرکز قزوین تولید و پخش می‌شود.. این برنامه از یکم تا سیزدهم فروردین همراه با اطلاع رسانی به مسافران نوروزی پخش می‌شود. از دیگر بخش‌های برنامه می‌توان به معرفی شیرینی‌های استان، آداب و رسوم نوروزی قزوین، نوا و نمای نوروزی و جشنواره‌های اقوام ایرانی اشاره کرد.

رحیمی افزود: سیمای مرکز قزوین همچنین در برنامه‌های ویژه نوروز به معرفی قهرمانان استان در زمینه‌های متفاوت و طراحی پویش مجازی مردمی نوروز ۱۴۰۳ در قالب قزوین مقصد گردشگری، دریافت خاطره‌های شیرین مخاطبان در قالب پویش خاطره بازی نوروزی و معرفی نام آوران و مشاهیر تاریخ عرصه فرهنگ و هنر استان می‌پردازد.

وی اضافه کرد: مجموعه مستند ۱۸ قسمتی با عنوان «یک قرن قزوین» هر قسمت به مدت ۲۵ دقیقه در ایام نوروز از شبکه قزوین پخش خواهد شد. این مستند آرشیوی تغییر و تحولات استان قزوین در ۱۰۰ سال اخیر از سال ۱۳۰۱ تا سال ۱۴۰۱ استان قزوین را مورد بررسی قرار می‌دهد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: خبر مرکز قزوین هم در نوروز ۱۴۰۳ گزارش‌های ویژه‌ی تولیدی ـ خبری با محوریت معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی استان را در دستور کار خواهد داشت تا مسافران نوروزی و گردشگران بیش از پیش با این ظرفیت‌ها آشنا شوند.

رحیمی افزود: محوریت برنامه‌های نوروزی صداوسیمای مرکز قزوین متشکل از بخش‌های مختلفی است که گفتگو با مسافران نوروزی، گفتگو با شهروندان قزوینی، تبیین شعار سال، توصیه‌های بهداشتی و سلامت در ایام نوروز، بسته‌های صوتی شامل نوروز خوانی، یادنامه شهدا و ارتباط‌های تلفنی با مراکز استان‌ها از جمله مهمترین بخش‌های این برنامه‌ها است.

وی اضافه کرد: صداوسیمای مرکز قزوین در ویژه برنامه‌های نوروزی خود که بصورت زنده پخش می‌شوند؛ گزارش‌های متعددی از فعالیت‌های این دستگاه‌ها که در ایام نوروز دارای کشیک هستند؛ تهیه و پخش می‌کند.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: معاونت فضای مجازی هم با تولید و انتشار ۱۰ قطعه کلیپ با عنوان قاب مینودری و پخش از قاب شبکه قزوین، تولید و انتشار ۱۰ قطعه گزارش تصویری (پوستری) با محتوای نوروزی و تولید و انتشار ۵ قطعه کلیپ با محتوای نوروزی به استقبال بهار می‌رود.

دیگر خبرها

  • پسران خورشید برای نوروز ۱۴۰۳ گل کاشتند
  • بهره مندی مردم روستای برزج بیرجند از شبکه‌های دیجیتال
  • هجدهمین سالگرد آیت الله یثربی در کاشان
  • فعالیت ۲۲گروه بازرسی بهداشت محیط کاشان در نوروز
  • لحظات معنوی ماه رمضان همراه با برنامه های شبکه خاوران
  • ویژه برنامه‌های نوروزی صداوسیمای مرکز قزوین
  • گپ شب در رادیو نمایش
  • مجتبی طالبی معاون صدای صدا و سیمای گلستان شد
  • افزایش ۲۰ درصدی تخت مراکز اقامتی استان اصفهان
  • پخش ویژه برنامه های سحر و افطار از صداو سیمای سمنان در ماه رمضان