Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدرضا کلایی در بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان خلق‌آباد اظهار داشت: سازمان‌ها و نهادهای مختلف نسبت به جمع‌آوری، نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان در جامعه وظایفی را برعهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مسوولانی که در این امر کاری از دستتشان برمی‌آید باید برای رفع این مشکل و ایجاد فضای مساعد و شرایط زندگی بهتر برای این عزیزان بعد از آزادی کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار مشهد افزود: شهرداری مشهد با تمام توان خود برای پاکسازی بیشتر چهره شهر از معتادان و کمک رسانی برای برگرداندن آنان به زندگی صرف خواهد کرد.

در این بازدید برخی اعضای شورای‌شهر مشهد، مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان رضوی و جمعی از مدیران شهری، شهردار مشهد را همراهی کردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد شورای شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از سردخانه و محل نگهداری و توزیع میوه شب عید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهریز: نظارت هر چه بهتر بر فرایند توزیع میوه و تحویل میوه با کیفیت به مردم و تنظیم بازار میوه از تاکیدات مهم این بازرسی بود ،در این بازدید محسن الحسینی و دهقان چناری از تمامی انبار‌های سردخانه میوه شب عید بازدید و کیفیت میوه‌های نگهداری شده را بررسی نمودند.   در ادامه مسئول سردخانه گزارشی از وضعیت انبار‌ها و مقدار میوه‌های موجود ارائه نمود.

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد در برنامه باشد/ اقدامات پیشگیری در حوزه اعتیاد تقویت شود
  • بازدید از سردخانه و محل نگهداری و توزیع میوه شب عید
  • لزوم برخورد جدی شهروندان با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر
  • ساخت یک کمپلکس مولکولی برای کمک به بیماران دچار سوختگی
  • وزیر بهداشت از واحد‌های ارتباطات مردمی مرکز اورژانس تهران بازدید کرد
  • زیرساخت‌های اقامتی در استان بوشهر افزایش یافت
  • یک کمپلکس مولکولی به کمک بیماران دچار سوختگی می‌آید
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد سازمان تأمین‌ اجتماعی
  • آغاز نصب پل‎‌های تلسکوپی در همه فرودگاه‌های کشور + تصویر