Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از مشهد، سردار محمد کاظم تقوی گفت: هجدهم دی‌ماه امسال سرقت مسلحانه 200 هزار یورو از یک تبعه خارجی در مشهد اعلام شد.

وی افزود: با تحقیقات پلیسی دو نفر از متهمان پس از 20 روز از وقوع سرقت شناسایی و دستگیر شدند و در ادامه تحقیقات چهار متهم دیگر نیز شب‌گذشته در یک منزل مسکونی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 2 قبضه سلاح کلت کمری، پنج تیغه خشاب جنگی، یک قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه لپ تاپ کشف و سه دستگاه خودرو سواری آنان نیز توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان قطعات و لوازم خودرو در زابل

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شناسایی و دستگیری باند سارقان قطعات و لوازم خودرو با ۲۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید نوری امروز دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو در سطح شهرستان زابل که موجب نارضایتی شهروندان شده بود پیگیری موضوع در راستای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت و با بررسی ها و تحقیقات گسترده مشخص شد سارقان در قالب یک باند ۵ نفره با یک دستگاه خودروی سواری پراید و اغلب به یک روش خاص به صورت حرفه ای اقدام به سرقت قطعات و لوازم خودروها در سطح شهرستان می کنند.

سرهنگ نوری با اشاره به شناسایی ۵ متهم دراین خصوص خاطر نشان کرد: ماموران این فرماندهی در اقدامی هماهنگ و غافلگیرانه موفق شدند سارقان را در مخفیگاهشان دستگیرکنند، متهمان پس از انتقال به مقر پلیس، در تحقیقات اولیه و روبه رو شدن با ادله پلیسی به ۲۱ فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در خاتمه با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی از شهروندان خواست: برای پیشگیری از سرقت خودرو، اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، قفل فرمان و پدال و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنند و در صورت وقوع سرقت خودرو سریعاً با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری شرور سابقه دار بلوار ابوذر تهران
  • انهدام ۲۰ باند حرفه‌ای واردکننده سلاح در لرستان
  • دستگیری سارق مسلح طلا و جواهرات در جیرفت
  • دستگیری باند سارقان قطعات و لوازم خودرو در زابل
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران/ کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • انهدام باند هرمی موسوم به شرکت هیونت
  • عاملان نزاع مسلحانه در لامرد دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان حرفه‌ای در رشت
  • دستگیری ۳۰ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری اعضای باند سه نفره سرقت از باغ ویلا‌های گلبهار