Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: ستادهای اسکان نوروزی در ادارات آموزش و پرورش فعال شده است و ما آمادگی پذیرایی از 11 میلیون نفر روز از همکاران فرهنگی در ایام نوروز را داریم.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی، علی الهیار ترکمن اظهار داشت: علاوه بر خانه های معلم و باشگاه های فرهنگیان، برای برخی مدارس که شرایط و استانداردهای لازم را دارند، تجهیزات مورد نیاز تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مهلت ثبت‌نام برای اسکان نوروزی را تا 24 اسفند اعلام کرد و بیان داشت : فرهنگیان برای استفاده از خدمات ستادهای اسکان نوروزی، رزرو اینترنتی محل های مورد نظر را انجام دهند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی در ادامه گفت: همکاران فرهنگی با ورود به سایت medu.ir و با رفتن به صفحه ستاد اسکان نوروزی می توانند ثبت نام و رزرو محل های اسکان نوروزی را انجام دهند لذا از قبل ثبت نام کنند و با مطمئن شدن رزرو خود اقدام به مسافرت کنند.
الهیار ترکمن گفت: در صورت وجود ظرفیت خالی در برخی مناطق، این ظرفیت به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اعلام می شود تا از طریق این سازمان مردم به محل های اسکان نوروزی فرهنگیان هدایت شوند اما اولویت در ستادهای اسکان نوروزی با همکاران فرهنگی است.

** نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان اواخر اردیبهشت 98 مشخص می شود
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی همچنین به ابلاغ بخشنامه نقل و انتقالات فرهنگیان در سال 98 اشاره کرد و اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش سالانه با تعداد زیادی تقاضای نقل و انتقلات مواجه است و کارکنان رسمی، پیمانی، رسمی آزمایشی و قراردادی شامل بخشنامه نقل و انتقالات می شوند.
وی در بررسی نقل و انتقالات، اصلی‌ترین شرط را ایجاد نشدن خلا نیروی انسانی و به هم نخوردن تراز نیروی انسانی دانست و افزود: حداکثر همکاری را با فرهنگیان در برآورده کردن نیازهای فرهنگیان خواهیم داشت‌.
الهیار ترکمن با اشاره به شروطی که در بخشنامه نقل و انتقلات آمده است، تصریح کرد : برای انتقال موقت به حداقل دو سال سابقه کار و برای انتقال دائم حداقل 5 سال خدمت تمام وقت و نداشتن تعهد به منطقه مبدا لازم است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: به صورت میانگین تا 60 درصد تقاضای نقل و انتقالات فرهنگیان موافقت می شود.
وی در خصوص انتقال اضطراری فرهنگشان نیز اظهار داشت : امسال نقل و انتقالات زود شروع شده است تا تکلیف همکاران زودتر مشخص شود، مناطق قبل از سال تحصیلی به شرایط با ثباتی برسند و در ستاد هم بتوانیم قابلیت برنامه ریزی داشته باشیم لذا تا پایان اردیبهشت ماه نتایج قطعی نقل و انتقال فرهنگیان مشخص خواهد شد.
وی ادامه داد : یک فرصت اضطراری برای فرهنگیانی که شرایط خاص در تابستان برای آنها به وجود آمده است نیز در نظر گرفته می شود تا در زمان نقل و انتقال اضطراری که فرصت آن از 15 تا 25 شهریور ماه است، اقدام کنند.
الهیار ترکمن گفت: ثبت در خواست های انتقال از ابتدای اسفندماه شروع شده و تا پایان فروردین ماه در سامانه enteghal.medu.ir قابل انجام است که فرهنگیان می توانند مدارک خود را در سایت آپلود کنند یا پس از ثبت نام مدارک مورد نیاز را به امور اداری منطقه محل خدمت خود ارائه دهند و همزمان همکاران اداری در مناطق به بررسی درخواست ها خواهند پرداخت و نتایج به مرحله بالاتر در استان ها ارسال می شود.
وی در مورد اعلام نتایج درخواست ها نیز یادآور شد : تا پایان فرودین ماه برای انتقال موقت و تا پایان اردیبهشت ماه نتایج انتقال دائم اعلام می شود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی از همکاران فرهنگی خواست تا تمام شرایط نقل و انتقال را بررسی کنند و در صورت دارا بودن شرایط درخواست خود را ثبت کنند .
وی افزود : همچنین همکارانی که مدت کمی است در استخدام آموزش و پرورش هستند، در نظر داشته باشند که آنها به دلیل نیاز منطقه بومی خود استخدام شده اند و به آن منطقه تعهد خدمت دارند لذا تا پایان تعهد خود اقدام به درخواست انتقال نکنند.
علمی **1883 ** 1200

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي آموزش و پرورش فرهنگيان ايام نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰ مدرسه در اصفهان آماده اسکان مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه هفت هزار کلاس درس برای اسکان مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی در ایام نوروز در نظر گرفته شده است، گفت: پذیرش مسافران نوروزی تا ۱۲ فروردین در مدارس، خوابگاه‌ها و فضا‌های تفریحی زیر پوشش آموزش و پرورش اصفهان ادامه خواهد داشت.
مهدی منتجب افزود: مدارس برای اسکان بصورت «الف» و «ب» و بر اساس امکاناتی که ارائه می‌شود درجه‌بندی شده است.
وی گفت: در استان اصفهان یک ستاد اسکان مرکزی در محل اداره کل آموزش و پرورش و ۶ ستاد در نواحی و مناطق دایر شده و آمادگی میزبانی هموطنان ارجمند در ۴۱ ناحیه استان را داریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


منتجب گفت: در نوروز ۱۴۰۲، فضا‌های آموزشی و تفریحی آموزش و پرورش اصفهان میزبان حدود ۴۰۰ هزار مسافر فرهنگی و غیر فرهنگی بود که در نظرسنجی‌ها اعلام رضایتمندی کرده بودند.
وی با اشاره به همزمانی ماه رمضان امسال با ایام تعطیلات نوروزی گفت: یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در این ماه مدنظر قرار دهیم، حفظ حُرمت این ماه شریف است.

 

دیگر خبرها

  • تدارک سفر برای پذیرایی از ۲۰ هزار فرهنگی در اردبیل
  • ۵۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در گناوه آماده شد
  • آمادگی بیش از هزار کلاس برای میزبانی از فرهنگیان
  • بیش از ۵۰ مدرسه آماده اسکان میهمانان نوروزی در شهرستان بویراحمد
  • ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان کرمان آغاز به کار کرد
  • مدارس کازرون آماده میزبانی از میهمانان نوروزی
  • مدارس هرمزگان از ۲۸ اسفند آماده اسکان نوروزی فرهنگیان است
  • اعلام ستادهای اسکان اصفهان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی
  • ۶۰۰ مدرسه در اصفهان آماده اسکان مسافران نوروزی
  • ۵۱۰ کلاس درس طی ایام عید در اردبیل میزبان مسافران نوروز خواهد بود