Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل فجرسپاسی می‌گوید نفت تهران منحل شد و حق رشد محمد دانشگر را نپرداخت.

طرفداری- عبدالرسول فلاح، مدیرعامل فجر سپاسی شیراز بابت شکایت از استقلال برای دریافت حق رشد فرشید اسماعیلی اظهار داشت اگر مشکلات مالی، باشگاه فجر را تحت فشار نگذاشته بود تا این اندازه جدی دنبال حق رشد اسماعیلی هم نمی‌رفتیم.

به تازگی خبری پیرامون شکایت باشگاه فجر شهید سپاسی از باشگاه استقلال در ارتباط با «حق رشد» یکی از بازیکنان تیم استقلال در رسانه‌ها منتشر شد با این مضمون که فجری‌ها برای دریافت حق رشد فرشید اسماعیلی به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این بهانه با فلاح حرف زدیم.

مدیرعامل فجر در این‌باره گفت:

فرشید اسماعیلی از بازیکنان رده پایه باشگاه فجر بوده که در رده‌های جوانان و امید فوتبالش را در این مجموعه پشت سر گذاشته است. او وقتی راهی استقلال شد قبل از هر چیز باعث افتخار باشگاه فجر شد ولی در نهایت و طبق قوانین فوتبالی باشگاهی که از فوتبالیست پایه یک باشگاه استفاده می‌کند باید حق رشدش را بپردازد.

به نقل از خبرورزشی، او گفت:

الان سه سال و نیم است که فرشید از تیم امید فجر به تیم استقلال منتقل شده و ما حدود ۷، ۸ ماه قبل در این‌باره از فدراسیون فوتبال کسب تکلیف کردیم و قرار شد بابت این درخواست برای دریافت حق رشد اسماعیلی به کمیته تعیین وضعیت شکایت کنیم.

فلاح در این‌باره که مقدار این حق رشد چقدر می‌شود، گفت:

دقیق نمی‌دانم ولی فکر می‌کنم بابت تعداد سال‌هایی که در رده پایه بوده باید سالی ۲۵ میلیون تومان حق رشد بدهند. فرشید ۴ سال در رده امید بازیکن ما بوده و ۲ سال هم در رده جوانان. البته ما مدارک رده امیدش را به فدراسیون ارائه کردیم و قرار است مدارک دوران جوانانش را هم به تهران ارسال کنیم.

او گفت:

غیر از فرشید برای دریافت حق رشد محمد دانشگر هم اقدام کرده بودیم. او هم از بازیکنان پایه فجر بود که پس از انتقال به نفت تهران می‌خواستیم حق رشدش را بگیریم ولی باشگاه نفت به آن سرنوشت دچار شد و ما هم قیدش را زدیم. البته این را اضافه کنم اگر مشکلات مالی، باشگاه فجر را تحت فشار نگذاشته بود تا این اندازه جدی دنبال حق رشد اسماعیلی هم نمی‌رفتیم ولی به هر حال این هم حق مربیان و دست‌اندرکارانی است که برای این بازیکنان در رده‌های پایه زحمت کشیده‌اند و ما هم با دریافت این ۷۰، ۸۰ میلیون تومان می‌توانیم آن را در تیم‌های پایه‌ای‌مان هزینه کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مدافع استقلال به رفتار عجیب اش در دربی و تحریک تماشاگران

به گزارش خبرنگار مهر، صالح حردانی پس از پیروزی تیمش برابرهوادار تهران در خصوص شکایت پرسپولیس از او گفت: من کاری نکرده ام که بخواهم مستحق شکایت باشم. به اعتقاد من هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاد.


کد خبر 6057702

دیگر خبرها

  • ۱۲ روستای سبزوار با جمعیت ۱۰۰۰ ‌نفری آب شرب ندارد
  • دریافت ۱۷۰ مصوبه اجرایی مناطق نفت‌خیز جنوب در ۱۴۰۲
  • واکنش مدافع استقلال به رفتار عجیب اش در دربی و تحریک تماشاگران
  • بدشانسی بزرگ پیکان/ ۲ ستاره محبوب مصدوم شدند
  • شوک به پیکان؛ غیبت هافبک استقلالی مقابل پرسپولیس
  • شوک لحظه آخری به حریف پرسپولیس
  • دانیال اسماعیلی فر دو وجب تا تاریخ سازی در دربی 
  • فرشید باقری : قسمت نشد به استقلال بیایم
  • دانیال دو وجب تا تاریخ سازی در دربی
  • نقش ویژه یک استقلالی در فرار از قعرجدول (عکس)