Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@03:10:40 GMT

١5١ کیلوگرم تریاک در پایتخت کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۹۴۵۷

١5١ کیلوگرم تریاک در پایتخت کشف شد

تهران- ایرنا-رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: 151 کیلو تریاک از یک خودرو در بزرگراه قم – تهران کشف شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ محمد بخشنده افزود: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از فعالیت مجرمانه فردی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد که این متهم با همکاری همدستش قصد دارد با یک دستگاه خودروی سواری زانتیا بیش از 151 کیلوگرم مواد مخدر از استان های جنوبی کشور خریداری کرده و پس از بارگیری آن را به تهران بیاورند به همین منظور کارهای اطلاعاتی برای شناسایی مسیر حرکت متهمان انجام شد.
بخشنده عنوان داشت: با ورود خودروی متهم به بزرگراه قم – تهران ماموران این پایگاه، خودور را تحت مراقبت قرار دادند و پس از مدتی تعقیب فرمان توقف را دادند ولی متهمان بلافاصله بدون توجه به فرمان پلیس با سرعت بالایی از محل گریختند.
این مقام انتظامی ادامه داد: پس از مدتی تعقیب و گریز، ماموران برای توقف خودرو چند تیر هوایی شلیک کرده و موفق به توقف خودروی سواری شدند و ضمن دستگیری راننده و سرنشین آن، خودرو را مورد بازرسی قرار دادند.
بخشنده با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهمان بیش از 151 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف و متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شد.
وی در پایان گفت: شهروندان می توانند اخبار خود در خصوص قاچاق مواد مخدر و عاملان توزیع و خرده فروشان را از طریق سامانه 110 به این پلیس اطلاع دهند.
تهرام/3225/3036/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مواد مخدر پليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی مواد روانگردان در جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرهنگ حسین باباپور گفت: درپی انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی یکی از قاچاقچیان سابقه دار در زمینه توزیع مواد روانگردان شناسایی و تحت رصد قرار گرفت.


این مقام انتظامی افزود: ماموران این پلیس در عملیاتی ضربتی به مخفیگاه متهم اعزام شدند و وی را که به محض مشاهده ماموران به سمت آنها تیراندازی کرده بود، دستگیر کردند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری معتادان متجاهر در اجرای طرح آرامش در بافق
  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه
  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه با یک سوداگر مرگ در تهران
  • دستگیری قاچاقچی مواد روانگردان در جنوب غرب تهران
  • بازداشت ۱۸۹ متهم در طرح ارتقای امنیت آبادان
  • بازداشت ۱۸۹ متهم توسط پلیس آبادان
  • چهار کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد
  • ۱۱۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند
  • ۴ کیلوگرم تریاک در معده سه مسافر
  • ۴ کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد