Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - رقابت های طناب کشی بانوان کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر، پنجشنبه شب با قهرمانی تیم چهارمحال و بختیاری در رشت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابت ها حدود 220 ورزشکار از استان های مختلف کشور در بخش بانوان در قالب 18 تیم در سالن ورزشی آتش نشانی رشت با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان این رقابت ها ، تیم های طناب کشی بانوان چهارمحال و بختیاری و آذربایجان شرقی با پیروزی برابر حریفان خود به دیدار نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.
در دیدار نهایی این مسابقات نیز ، تیم طناب کشی بانوان چهارمحال و بختیاری با غلبه بر تیم آذربایجان شرقی عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.
همچنین در دیدار رده بندی و برای کسب مقام سومی ، تیم های طناب کشی بانوان قم و یزد رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم طناب کشی قم با برتری بر حریفش روی سکوی سوم مسابقات طناب کشی بانوان کشور قرار گرفت.
در پایان از سوی مسئولان برگراری این دوره از رقابت ها، به تیم های برتر مسابقات طناب کشی قهرمانی بانوان کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر، حکم و جام قهرمانی و همچنین به نفرات تیم های برتر نیز حکم و مدال قهرمانی اهدا شد.
همچنین در رقابت های طناب کشی قهرمانی کارمندان دولت در بخش مردان با حضور 21 تیم ، گیلان مقام قهرمانی را کسب کرد.
7285 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش طناب كشي قهرماني كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس ملی پوشان والیبال نشسته بانوان رونمایی شد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تیم والیبال نشسته بانوان ایران با حمایت کارگزاری بیمه دال عازم مسابقات انتخابی پارالمپیک به میزبانی کشور چین خواهد شد.

مسئولین کارگزاری بیمه دال در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و حمایت از ورزش بانوان؛ با حضور در اردوی تیم ملی، از تمرینات بانوان والیبال نشسته بازدید کردند و در ادامه از پیراهن تیم ملی رونمایی و با حضور مسئولین دال و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، پیراهن ملی مسابقات به بازیکنان اهدا گردید.

بانوان تیم ملی والیبال نشسته در دوره پیشین رقابت‌های قهرمانی آسیا به فینال رقابتها راه یافتند؛ ولی در مصاف با چین به مقام نایب قهرمان آسیا رسیدند.
در این دوره از رقابت‌ها، بانوان ملی‌پوش والیبال نشسته باید بتوانند مقام اول مسابقات را کسب کنند و تنها سهمیه باقیمانده برای شرکت در مسابقات المپیک را به دست آورند.

رقابت‌های انتخابی پارالمپیک پاریس به میزبانی کشور چین در بخش بانوان با حضور تیم‌های ملی ایران، اسلونی، آلمان، اوکراین، ژاپن، مغولستان، تایلند و چین از پانزدهم تا بیست و دوم فرودین ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6057147

دیگر خبرها

  • درخشش ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های قطب ۷ کشور
  • موفقیت رزمی کاران کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • نایب قهرمانی افغانستان در مسابقات تکواندوی آزاد بلژیک
  • دال، حامی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران شد
  • لباس ملی پوشان والیبال نشسته بانوان رونمایی شد
  • هادی چوپان قهرمان مسابقات جهانی بدن سازی انگستان
  • هادی چوپان در انگلستان هم قهرمان شد
  • قهرمانی تیم فرنگی خوزستان در رقابت‌های کشوری جام رمضان
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۰۰ بانوی چهارمحال و بختیاری
  • راهیابی سرخوش به فدراسیون حرفه ای های اسنوکر جهان