Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@12:56:42 GMT

تیم فوتسال بانوان شهروند ساری به لیگ برتر صعود کرد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۹۵۳۰

تیم فوتسال بانوان شهروند ساری به لیگ برتر صعود کرد

ساری - ایرنا - تیم فوتسال بانوان شهروند ساری عصر پنجشنبه با پیروزی در مقابل تیم صنعت خزر به لیگ برتر صعود و مازندران را در سطح اول فوتسال بانوان کشور صاحب دومین نماینده کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتسال بانوان شهروند ساری در بازی سرنوشت ساز امروز تیم صنعت خزر را با برتری ۶ بر ۲ شکست داد و با ۳۸ امتیاز به عنوان یکی از 2 تیم لیگ دسته یک فوتسال بانوان به لیگ برتر صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تکلیف تیم دوم صعود کننده به لیگ برتر فوتسال بانوان کشور فردا مشخص می شود.
تیم بانوان استقلال ساری نماینده دیگری از مازندران است که هم اکنون در لیگ برتر فوتسال توپ می زند.
شهروند فردا بازی تشریفاتی در مقابل تیم فوتسال یزد دارد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان شهروند ساری پس از صعود تیمش به لیگ برتر به خبرنگار ایرنا گفت : تیم شهروند حدود چهار ماه است که تشکیل شده و در ترکیب آن از بازیکنان بومی و جوان در این تیم استفاه کردیم.
فاطمه جانعلی پور با بیان اینکه شاید سه بازیکن ما از بازیکنان باتجربه فوتسال باشند، افزود: بقیه بازیکنان ما جوان هستند که از لیگ جوانان با آنها بازی می کردیم و میانگین سنی تیم هم 19 سال است.
وی با اشاره به اینکه تیمش 6 بازی در مرحله رفت و 6 بازی در مرحله برگشت انجام داد، گفت : 2 بازی هم برای انتخابی بود که از مجموع 14 بازی، 2 مساوی و 12 پیروزی کسب کردیم.
جانعلی پور با بیان اینکه در لیگ فوتسال دسته یک کشور، پنج تیم از مازندران شرکت کردند که چهار تیم دیگر حذف شدند، افزود : از دلایل عمده حذف تیم های مازندرانی، نداشتن حامی مالی است.
وی با اشاره به اینکه در مازندران استعدادهای بسیاری در فوتسال وجود دارد ، ادامه داد: همان طور که اکنون در لیگ برتر فوتبال کشور بیش از 10 بازیکن برجسته و عضوتیم ملی فوتسال داریم ، این ظرفیت در فوتسال بانوان هم وجود دارد.
مربی تیم فوتسال بانوان شهروند ساری با ابراز امیدواری نسبت به این که با استفاده از همه ظرفیت ها تعداد نمایندگان فوتسال بانوان در لیگ افزایش یابد ، اظهار داشت : نسترن مبینی و زهرا لطف آبای مازندرانی های عضو تیم ملی فوتسال هستند و می توانیم از این توانمندی به خوبی بهره ببریم.
وی با قدردانی از تماشاچیان ، حضور پرشور آنان را برای بازیکنان دلگرم کننده دانست و افزود : امیدواریم این اجازه را بدهند که حداقل مدیرعامل بتواند بازی تیم را ببیند.
جانعلی پور با بیان اینکه خانواه ها علاقه مند به تماشای این بازی ها هستند، افزود : بازیکنان فوتسال بانوان با حجاب کامل بازی می کنند اما خانواده های آنها نمی توانند در سالن حضور یابند و تقاضا داریم در این زمینه بازنگری صورت گیرد.
وی یادآور شد: اگرچه به لیگ برتر صعود کردیم اما اینجا پایان کار ما نیست و به قهرمانی فکر می کنیم.
سرپرست تیم فوتسال بانوان شهروند ساری هم به خبرنگار ایرنا گفت : رقابت های سختی را پشت سر گذاشتیم و با وجود کمبودهایی که در ورزش و به ویژه ورزش بانوان وجود دارد توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم.
نیلوفر ابراهیمی با اشاره به اینکه مازندران از استعدادهای ورزشی بسیاری برخوردار است و ورزشکاران این خطه همواره در عرصه های بین المللی خوش درخشیده اند، افزود: این ظرفیت در ورزش بانوان هم وجود دارد اما نیازمند حمایت همه جانبه هستیم تا این استعدادها شکوفا شود.
وی با بیان اینکه بازیکنان تیمش با کمترین امکانات توانستند در 12 بازی برتری کسب کنند، گفت: صعود به لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، دستاورد بزرگی است چرا که با دست خالی این موفقیت را به دست آوردیم.
ابراهیمی افزود: در حالی که جامعه درگیر برخی آسیب های اجتماعی است ، ورزش، راه برون رفتی از این معضلات است و حمایت از ورزش بانوان، جامعه مناسب تری برای تربیت نسل های آینده به وجود می آورد.
سرپرست تیم فوتسال شهروند ساری گفت: فعالیت در لیگ برتر، نیاز به حمایت بیشتری دارد و امیدواریم مسئولان ورزش مازندران از ورزش بانوان حمایت بیشتری کنند تا تداوم موفقیت در این زمینه را شاهد باشیم.
9927/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتسال بانوان شهروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد شمس آذر در سال 1402؛ صعود به لیگ برتر و تداوم درخشش

شمس آذر قزوین در سال 1402 صعود مقتدرانه ای به لیگ برتر داشت

طرفداری | تیم شمس آذر قزوین بر خلاف تیم هایی که در سال های گذشته به لیگ برتر صعود می کردند، عملکرد فوق العاده ای در لیگ برتر داشته و در میانه های جدول است.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در سال 1402 عملکردی درخشان در رقابت‌های فوتبال ایران داشت. این تیم که در فصل 1402-1401 با هدایت سعید دقیقی به عنوان قهرمان لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده بود، در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر نیز نمایشی قابل قبول ارائه داد و در رتبه نهم جدول رده بندی قرار گرفت.

شمس آذر در ابتدای فصل لیگ برتر با چالش‌های متعددی از جمله کمبود تجربه، مشکلات مالی و عدم ثبات در ترکیب تیم روبرو بود. با این وجود، این تیم با اتکا به تلاش بازیکنان و کادر فنی خود و با ارائه بازی‌های تهاجمی و تماشاگرپسند، توانست نتایج قابل قبولی کسب کند.

البته رفت و برگشت سعید دقیقی از این تیم هم جزو حواشی عجیب این تیم در سال 1402 بود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • رویت گله گراز‌ها در حاشیه رودخانه دره ساری بویین میاندشت + فیلم
  • عملکرد شمس آذر در سال 1402؛ صعود به لیگ برتر و تداوم درخشش
  • «صفر دو» سال تابش خورشید فوتبال در قزوین
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • از کارمندی بانک تا بالا بردن جام قهرمانی لیگ‌ برتر فوتسال
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان