Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز با انتقاد از شرایط دیدار تیمش با گیتی پسند از برخورد تماشاگران و حواشی دیدار امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان انتقاد کرد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا داودی نژاد شامگاه روز پنجشنبه بعد از باخت تیمش مقابل گیتی پسند در جمع خبرگاران اظهارداشت: امیدوارم تیم ها از نظر فنی پیروز شوند و نیاز به این همه حواشی برای بردن نباشد در حالی که اصفهان مهد فرهنگ و تمدن است و تماشاگران بهتر بود حرمت تیم ما را نگه می داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: در بازی رفت در اهواز اتفاقاتی افتاد که ما از آن حمایت نمی کنیم ما موضوع زندگی تماشاگران هستیم و تا ما موضوع ندهیم آنها نمی توانند انشا بنویسند متاسفم این اتفاقات افتاد.
وی تصریح کرد : تیمی که 9 تا ملی پوش و مربی با ارزشی دارد برای پیروزی نیاز به این اقدام ها و حواشی ندارد و باید بازی را از لحاظ فنی برد.
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز ادامه داد : امیداوارم فدراسیون فکری کند و در این زمینه تمهیداتی بیندیشد تا بازیکنان و مربیان ، شان و منزلشان حفظ شود.
داودی نژاد از مدیریت باشگاه ملی حفاری اهواز به خاطر حمایت از این تیم و بازیکنان جوانش تشکر کرد و گفت : بازیکنان تیم ما جوان هستند و از تماشاگران تیم خودمان تشکر می کنم که در این فصل طولانی از ما حمایت کردند.
وی اظهارامیدواری کرد با برنامه ریزی بهتر فصل آینده یک تیم قدرتمندتری با بازیکنان بومی در لیگ برتر فوتسال ظاهر شویم.
وی تصریح کرد : امروز در سایت فدارسیون فوتبال زدند آقای لک سرمربی گیتی پسند محروم شد، ولی چه محرومیتی، به خاطر این که به حواشی دامن زدند.
به گزارش روز پنجشنه ایرنا از فدراسیون فوتبال، پس از گزارش سازمان لیگ فوتسال به دلیل انجام تخلفاتی از سوی «محمدحسین عراقی زاده» قائم مقام و «رضا لک» سرمربی تیم گیتی پسند مبنی بر انجام مصاحبه در فضای مجازی و نسبت دادن مطالبی به سازمان لیگ فوتسال و کمیته انضباطی، این گزارش در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار گرفت.
بر اساس تصمیم کمیته انضباطی، «از آنجا که تخلف حادث شده با توجه به نوع آن، که عبارت از مصاحبه و انتشار بیانیه باشگاه به شرح فوق در خور صدور قرار دستور موقت است، بنابراین به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، نفرات فوق از تمامی فعالیت های مرتبط با فوتسال معلق و محروم هستند.»
بنا بر این تصمیم، قائم مقام و سرمربی تیم گیتی پسند باید چهارم اسفند در کمیته انضباطی حضور یابند و توضیحاتی را در خصوص تخلفات خود ارائه دهند.
8114/6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتسال ملي حفاري تماشاگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • انتقاد تند پسر اسطوره استقلال از کمیته انضباطی؛ به جای تنبیه باید حسینی را تشویق کنید!