Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@14:45:11 GMT

بازگشت خامس به رئال؛ در مادرید همه چیز دارم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۹۶۷۰

به گزارش ایلنا، در تابستان مشخص خواهد شد که آیا او پس از پایان دوران قرضی‌اش در بایرن به رئال مادرید برمی‌گردد یا نه اما خود او گفته که از بازگشت استقبال خواهد کرد.

خامس می‌گو‌ید: «من در مادرید همه چیز دارم، از جمله خانه‌ام و افرادی که من را دوست دارند. ما باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد اما در حال حاضر که با بایرن مونیخ قرارداد دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من تنها می‌خواهم فصل را به پایان برسانم و بعد خواهیم دید چه می‌شود. من همچنان با بازیکنان رئال مادرید در تماس هستم.» 

بایرن مونیخ گزینه خرید این بازیکن را در تابستان در اختیار دارد اما مشخص نیست این گزینه را فعال کند یا نه. او از فصل پیش برای دو فصل به بایرن مونیخ قرض داده شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئال مادرید خامس رودریگس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سابق بارسلونا: ال کلاسیکو؟ امیدوارم بایرن مونیخ رئال مادرید را حذف کند!

برای خوان گاسپارت نتیجه ال کلاسیکو اهمیتی ندارد، بلکه حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان مهم است.

طرفداری | خوان گاسپارت امیدوار است رئال مادرید به دست بایرن مونیخ حذف شود.

به گزارش ال چرینگیتو، کم‌تر از دو روز دیگر تا تقابل حساس رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو باقی مانده‌است. جدالی که می‌تواند سرنوشت قهرمان لالیگا را تا حد بسیار زیادی مشخص کند. اگر رئال به پیروزی برسد، با توجه به فاصله 11 امتیازی دو تیم می‌توان جام لالیگا را به نام رئال مادرید زد و در صورتی که بارسا در خانه رقیب سنتی پیروز شود، آن‌وقت هفته‌های باقی مانده با حساسیت بیش‌تری دنبال خواهد شد.

با این حال‌، با توجه به صعود رئال مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و احتمال پانزدهمین قهرمانی مادریدی‌ها، رییس سابق باشگاه بارسلونا ترجیح می‌دهد رئال از لیگ قهرمانان حذف شود تا این‌که ال‌کلاسیکو را واگذار کند! هنگامی که در برنامه ال چرینگیتو از خوان گاسپارت درباره برنده ال‌کلاسیکو پرسیده شد، او به جای صحبت درباره این تقابل سنتی، جمله زیر را به زبان آورد:

ال کلاسیکو چند چند می‌شه؟

امیدوارم بایرن مونیخ رئال مادرید را حذف کند! 

خوان گاسپارت حد فاصل سال‌های 2000 تا 2003 ریاست باشگاه بارسلونا را بر عهده داشت. از گاسپارت به عنوان یکی از رؤسای ناموفق در تاریخ بارسا یاد می‌شود، چرا که او در آمد حاصل از فروش لوییس فیگو به رئال مادرید را صرف خرید بازیکنانی ناکارآمد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • رییس سابق بارسلونا: ال کلاسیکو؟ امیدوارم بایرن مونیخ رئال مادرید را حذف کند!
  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • هشدار کروس به رئال: بایرن خیلی خطرناک است
  • انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا