Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@13:08:39 GMT

خبر20پنج شنبه 2 اسفند97

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۹۷۵۳

‍‍‍‍‍‍

بررسی لایحه بودجه 98 نمایندگان مجلس، ساز و کار تامین منابع مالی مسکن مهر و احیای بافت‌های فرسوده در سال آینده خبرهای 20 امشب است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پادزهر تکذیبیه ها برای شایعات فضای مجازی، آخرین قیمت مرغ در بازار خرده فروشی امروز و دومین کنگره بین‌المللی شهدای روحانیء مدافع حرم در قم را در خبرهای 20 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر20

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسالیست‌ها نرسیده زیر شلاق شمسایی (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم ملی پس از یک روز تاخیر در پرواز به تایلند که به دلیل شرایط ویژه کشور اتفاق افتاد، صبح امروز به بانکوک رسید و بازیکنان بلافاصله پس از استقرار در هتل‌های خود به استراحتی چندساعته پرداختند تا خستگی سفر طولانی که از صبح روز گذشته (دوشنبه) با سفر از تهران به استانبول و سپس بانکوک در بدن آنها ایجاد شده بود، کمی از بین برود.

با این حال وحید شمسایی زمان زیادی ندارد و ایران در حالی که به عنوان آخرین تیم حاضر در جام ملت‌ها به بانکوک رسیده، باید خیلی زود آماده مصاف روز 30 فروردین ماه شود که روز پنج‌شنبه برابر افغانستان در افتتاحیه جام ملت‌ها برنامه‌ریزی شده است.

به همین دلیل وحید شمسایی بلافاصله پس از رسیدن به بانکوک شاگردانش را برای تمرین فراخواند و شرایط آنها را زیر نظر گرفت. این پرفشارترین تمرین تیم ملی پیش از دیدار افتتاحیه بود و روز آینده کادر فنی به احتمال فراوان تمرین سبک‌تری با توجه به در پیش بودن مسابقه روز پنج‌شنبه برای بازیکنان در نظر خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • مجلس در تعطیلی پنج ‌شنبه‌ها توجهی به بخش خصوصی ندارد
  • خبرهای جدید از تاسیسات هسته ای اصفهان /چرا پدافند هوایی پایگاه شکاری فعال شد؟
  • خبرهای مهم درباره تجهیزات نظامی نیروی زمینی ارتش
  • مهمترین خبرهای ۲۹ فروردین/فقط «دخانیات» تحریم نشد!
  • شورای امنیت عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را به رأی می‌گذارد
  • مرور مهم ترین اخبار روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ قم
  • خبرهای جدید از طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی سه شنبه ۲۹ فروردین
  • شورای امنیت عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رأی می‌گذارد
  • فوتسالیست‌ها نرسیده زیر شلاق شمسایی (عکس)