Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در ادامه رقابت‌های جام‌جهانی پاراتیراندازی ۲۰۱۹ العین، زهرا غلام‌زاده و مهدی برنایی در ماده R۴ تفنگ بادی ۱۰ متر ایستاده، کلاس SH۲ امروز پنجشنبه با حریفان خود به رقابت پرداختند.

زهرا غلام‌زاده با ثبت رکورد ۶۱۴.۹ در جایگاه سی و چهارم ایستاد و مهدی برنایی با رکورد ۶۱۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ در رده سی و هفتم قرار گرفت و بر این اساس ملی‌پوشان کشورمان از صعود به فینال این رقابت‌ها بازماندند.

در این ماده نماینده کره جنوبی با رکورد ۶۳۵.۱ اول شد، نماینده فرانسه با ثبت رکورد ۶۳۳.۶ در مکان دوم ایستاد و نماینده ایتالیا با رکورد ۶۳۲.۳ در جایگاه سوم قرار گرفت.

در ادامه این رقابت‌ها فردا (جمعه) سمیرا ارم، ساره جوانمردی و مهدی زمانی در ماده P۴ تپانچه خفیف ۵۰ متر و در مرحله حذفی با رقبای خود به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار ورزش معلولین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی

به گزارش خبرنگار مهر، در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های پورتو و ویتوریا گیمارش به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک پورتو به پایان رسید. دیدار رفت این دو تیم هم با برتری یک بر صفر پورتو به پایان رسیده بود تا این تیم در مجموع با نتیجه ۴ بر یک راهی دیدار نهایی شود.

تیم ویتوریا در این بازی موفق شد در همان شروع کار و در دقیقه یک به گل برسد و کار را برای حریف سخت کند.

اما در ادامه مهدی طارمی لژیونر ایرانی پورتو که در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت موفق شد در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر برساند. «چیکو کنسیسائو» در دقیقه ۴+۴۵ و پپه در دقیقه ۷۵ هم ۲ بار دیگر برای پورتو گلزنی کردند تا این بازی با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد. طارمی در این دقیقه ۸۵ از بازی بیرون رفت و جای خود را به «دنی لوودر» داد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم اسپورتینگ موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت راهی فینال شود تا پورتو و اسپورتینگ فینال جام حذفی فوتبال پرتغال را برگزار کنند.

کد خبر 6081586

دیگر خبرها

  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • آتش‌بازی اسماعیلی برای صعود به فینال
  • صعود خدمتی و چهل‌امیرانی به فینال تفنگ بادی