Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور هشت تیم در 2 گروه از صبح روز دوشنبه /29 بهمن ماه/ به میزبانی شهر گنبد در سالن المپیک این شهر آغاز شد و به مدت پنج روز ادامه دارد.
وی بیان کرد: تیم دورنای ارومیه که با ترکیبی از بهترین های سال گذشته بانک سرمایه در لیگ برتر نوجوانان امسال شرکت کرده بود، اسیر هنرنمایی بازیکنان با انگیزه و متعصب شهرداری ارومیه شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این دیدار «امیررضا رزاقی» پاسور تیم شهرداری ارومیه با وجود مصدومیت از ناحیه دررفتگی انگشت دست راست، با تعصب مثال زدنی و با دادن پاس های ساعد (به جای پاس پنجه ای) نقش موثری در کسب این پیروزی داشت و در پایان با انتخاب «محمد وکیلی» سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: امیررضا رزاقی متولد سال 1382 ارومیه و بازیکن رده سنی نونهالان است ولی با توجه به آمادگی قابل قبول و انتخاب کادر فنی به عضویت تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه در آمده است.
رضایی افزود: همچنین در این دیدار علیرضا مصطفوی لک، محمد بهرام علیزاده، محمد هشتوار و مهدی صیادی به وجود مصدومیت و سرماخوردگی شدید، برای پیروزی تیم به میدان رفتند و با حضور در این دیدار روحیه خوبی به سایر هم تیمی های خود بخشیدند.
وی گفت: تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه با رسیدن به جمع چهار تیم برتر مسابقات فردا جمعه /3 بهمن ماه/ برای برگزاری دیدارهای مرحله نهایی مقابل سایپای تهران به میدان می رود و در صورت کسب پیروزی فینالیست خواهد شد.
رضایی اضافه کرد: با توجه به آمادگی خوبی که از تک تک بازیکنان این تیم سراغ داریم انتظار می رود با درخشش در رقابت های لیگ برتر نوجوانان کشور نتایج ضعیف کسب شده توسط تیم لیگ برتری و جوانان شهرداری ارومیه کمرنگ تر شود.
به گزارش ایرنا سینا زینالی و اردلان سید عباسی در پست پاسور، محمد هشتوار و امیر محمد حیدری زاد در پست پشت خط زن، امیررضا رزاقی و امید حسن زاده در پست لیبرو، محمد مختاری، امید حسنی، علیرضا مصطفوی لک، محمد صالحی و محمد بهرام علیزاده در پست دریافت کننده قدرتی، ارکان اصغر پور، یاسین کاظم زاده و مهرشاد غفاری در پست سرعتی، بازیکنان تیم نوجوانان شهرداری ارومیه هستند.
هدایت تیم نوجوانان شهرداری ارومیه را یوسف قربانی با کمک سعید شیری بر عهده دارد و توحید نوری سرپرست تیم است.
این رقابت ها با حضور هشت تیم راه یافته به مرحله نهایی در حال برگزاری است تا در پایان قهرمان لیگ برتر والیبال نوجوانان در فصل جاری مشخص شود.
7156/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 المپیک رقابت های لیگ برتر سرماخوردگی شهرداری نیمه نهایی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پنجمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان امروز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت تیم طبیعت در تهران مقابل پالایش نفت آبادان به میدان رفت.   طبیعت موفق شد در نهایت با نتیجه ۸۱ بر ۷۵ مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی برسد و در مجموع بازی‌های این مرحله با برتری ۳ به ۲ راهی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر شود.    در این دیدار آرمان زنگنه با ۱۷ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۵ توپ ربایی و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن شد.   تیم طبیعت در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)
  • طبیعت حریف ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی شد
  • دومین برد شهرداری گرگان برابر مهرام
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت تهران به مرحله نیمه‌نهایی
  • مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال/ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه
  • نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال؛ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه