Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@18:11:56 GMT

سارقان لوله‌های انتقال نفت در اهواز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۹۹۷۵

سارقان لوله‌های انتقال نفت در اهواز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش ماموران انتظامی پاسگاه غیزانیه اهواز ۲ سارق لوله های انتقال نفت دستگیر و از مخفیگاه آنان ۸ میلیارد ریال لوله انتقال نفت سرقتی کشف شد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار حیدر عباس زاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر بریده شدن لوله‌های انتقال نفت در یکی از روستاهای همجوار شهرستان اهواز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار این مأموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران پاسگاه غیزانیه اهواز موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی 2 سارق حرفه‌ای را که با بریدن لوله‌های انتقال نفت اقدام به فروش لوله‌ها در شهرستان‌های همجوار می کردند، شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

وزارت اطلاعات| دستگیری 13 عضو گروهک داعش در کردستان پیش از ترور علمای اهل‌سنتکرج| دستگیری سارقان بی‌رحم که زن جوان را روی زمین کشیدنددستگیری رئیس پارلمان ایالت سند و افزایش فشارها بر حزب مردم

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یکصد تن انواع لوله های 12 اینچی بریده شده انتقال نفت به همراه ابزار آلات برش کشف و یک خودروی وانت حامل اموال مسروقه توقیف شد،  گفت: کارشناسان ارزش لوله‌های مذکور را بالغ بر هشت میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: در این راستا 2 متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/ ت

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز