Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی مرکز اورژانس تهران، ساعت 11:40 صبح امروز برخورد خودرو تریلر ترانزیت کشور ترکیه با ایستگاه اتوبوس بی ارتی در خاوران شرق به غرب با عنوان ایستگاه نباتی به سامانه 115 گزارش شد.
بر اساس این گزارش، سه خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و 4 مصدوم این حادثه را برای ادامه مراحل درمان به بیمارستان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین علت وقوع این حادثه پس از انجام بررسی از سوی عوامل پلیس راهور اعلام خواهد شد.
تهرام/7244//6139
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اتوبوس پلیس راهور ترکیه خودرو روابط عمومی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزدگفت: بر اثر برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون در ساعت ۴:۱۴ دقیقه بامداد امروز (جمعه ۳۱ فروردین) در محور انار به مهریز (۱۵ کیلومتری پایگاه زین الدین)، ۱۵ مسافر دچار مصدومیت شدند که نیرو‌های امدادی هلال احمر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای زین الدین مهریز با یک دستگاه امبولانس و خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

 وی  اظهار داشت:اتوبوس مسافربری از ایرانشهر به سمت اصفهان در حال عزیمت بود. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزدگفت: دو نفر مصدومین توسط امبولانس هلال احمر به بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز و مابقی مصدومین توسط امبولانس اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد