Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در نشست با تعدادی از مرغداران استان بیان کرد: با تامین این نهاده ها از مرکز کشور مشکل واسطه های درجه سوم حل شده و قیمت خرید نهاده ها ثابت می ماند.
وی تاکید کرد که با تامین این نهاده ها به صورت مستقیم و بدون واسطه قیمت مرغ توسط مرغداری های استان افزایش نمی یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهنامجو اظهار داشت: با خرید نهاده های مورد نیاز مرغداری های استان با حذف واسطه گری قیمت تمام شده تولید مرغ در استان نیز ثابت می ماند.
استاندار اردبیل بیان کرد: در حال حاضر به ادعای مرغداری ها قیمت های متغیری برای نهاده های دامی در استان وجود دارد که با حذف واسطه ها این مشکلات برطرف خواهد شد.
به طورمتوسط ماهانه 16 هزار تن نهاده دامی به مصرف مرغداری های استان اردبیل می رسد.
3006/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان اردبیل اردبیل مرغداری تامین واسطه 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی تولید ۱.۵ میلیون تُن برنج در مازندران

علی محمد رمضانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه ۹۱ درصد آب بندان های استان آبگیری شدند، اوضاع شالیکاری را دراستان نسبت به سال قبل مطلوب بیان کرد و گفت: پیش بینی می‌شود بالای یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن در کشت اول و رتون تولید برنج داشته باشیم.

وی با اظهار اینکه افزایش میزان تولید برنج امسال بین ۱۰ تا ۱۲ درصد پیش بینی می‌شود، از اجرای طرح افزایش عملکرد تولید در ۲۰۰ هزار هکتار از شالیزارهای استان با کمک کشاورزان پیشرو خبر داد و گفت: این طرح در سال‌های قبل به صورت پایلوت توسط کشاورزان پیشرو در بهشهر، بابل، بابلسر و غیره اجرا شده است.

وی گفت: در قالب این طرح شاهد افزایش عملکرد ارقام محلی بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ کیلوگرم و ارقام پرمحصول تا ۱.۵ تن خواهیم بود.

رمضانی از کشاورزان خواست تا به سمت کشت اراقم پرمحصول کم آب طلب بروند و ادامه داد: در راستای اجرای طرح افزایش عملکرد تولید، نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان و شالیزارها با نرخ دولتی تأمین می‌شود.

مدیر دفتر برنج جهاد کشاورزی مازندران سهم نهاده‌های کشاورزی را در هزینه‌های تولید پنج درصد بیان کرد.

مازندران ۲۱۳ هزار هکتار شالیزار دارد.

کد خبر 6085202

دیگر خبرها

  • جوجه یک روزه
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • جزئیات و شرایط وام فوری بانک ها در سال 1403 | کدام بانک‌ها وام فوری می‌دهند؟
  • پیش بینی تولید ۱.۵ میلیون تُن برنج در مازندران
  • ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود
  • زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری دربند سرعین تامین می‌شود