Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@04:35:09 GMT

نقش جهادی مهندسان جوان در دفاع مقدس بی بدیل است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۰۰۳۹

نقش جهادی مهندسان جوان در دفاع مقدس بی بدیل است

به گزارش ایرنا، سرهنگ حمید دامغانی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس در سالن شهید مطهری سمنان بیان کرد: ایستادگی های چهل ساله انقلاب اسلامی ایران مرهون زحمات و تخصص جوانان به خصوص جوانان بسیجی مهندس کشور بوده است.
وی به نقش مهندسان در عملیات والفجر هشت اشاره و تاکید کرد: مسائل پیچیده مهندسی اجرا شده در این عملیات توسط مهندسان جوان کشور با هیچ معادله نظامی منطبق نبود و همه جهانیان را به حیرت در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این عملیات بر مبنای روال معمول عملیات های نظامی جهان نبوده است و ابتکارهای مهندسان کشور ناظر بر تلاش های جهادی این جوانان است.
دامغانی به بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره و بیان کرد: ایشان همواره به جوانان توجه ویژه داشته اند و در بیانیه گام دوم نیز بر ورود جوانان و استفاده از ظرفیت آن ها در حل مسائل و پیشبرد اهداف انقلاب تاکید کردند‌.
وی گفت: رهبران انقلاب اسلامی ایران به قشر جوان کشور توجه همیشگی و اعتقاد قلبی داشته و اعتماد عمیقی به جسارت و شجاعت های جوانان داشتند.
در این آیین از مهندسان استان سمنان با حضور سید محمد غرضی و دیگر مسئولان این استان تقدیر شد.
7342م/7408
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان سمنان استفاده از ظرفیت انقلاب انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ در آستانه ۵ اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس ، همایشی با عنوان "شن‌ها مامور خدا بودند" فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در سالن همایش‌های بین المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی تهران، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی واقع است.

دیگر خبرها

  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است