Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@09:27:59 GMT

تظاهرات اعتراضی استادان دانشگاه / تجمع اعتراضی به خشونت کشید+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۰۱۱۷

‍‍‍‍‍‍

رکنا: استادان دانشگاه‌های مراکش در اعتراض به استخدام نشدن از طرف دولت تظاهرات کردند.

حجم ویدیو: 2.06M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20

صد‌ها نفر از استادان دانشگاه‌های مراکش در شهر رباط پایتخت این کشور تظاهرات اعتراض آمیز برگزار کردند.این تظاهرات زمانی که تظاهرکنندگان تلاش کردند خود را به دفتر نخست وزیری مراکش برسانند به خشونت کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیرو‌های پلیس از ماشین آب پاش برای متفرق کردن استادان معترض استفاده کردند. دفتر هماهنگی استادان قراردادی مراکش خواستار استخدام رسمی معترضان شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: مراکش مشکلات فیلم استخدام اعتراض ویدیو ها عکس فیلم تلگرام کیفری دستگیری دختر دستگیر شد زاهدان عجیب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان

 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ مردم در شهر‌های مختلف جهان در حمایت از غزه و با درخواست آتش بس تظاهرات برگزار کردند.

 

 

اقدام نمادین مردم پراگ برای اعلام همبستگی با مردم نوار غزه
حساب کاربری حسام شاکر تحلیلگر مسائل اروپا با انتشار تصاویری در فضای مجازی ایکس نوشت پراگ پایتخت چک دیروز یکشنبه شاهد حضور گسترده مردمی و اقدام نمادین و بی سابقه آنها بود. تظاهرکنندگان با شنیدن آژیر‌های هشدار روی زمین خوابیدند تا با ملت فلسطین در نوار غزه که هدف کشتار جمعی قرار گرفته اند، اعلام همبستگی کنند. همزمان تظاهرات در سرتاسر اروپا ادامه دارد.



جشنواره مردمی در "اردوگاه عین الحلوه" شهر صیدا برای همبستگی با مردم فلسطین
شبکه خبری قدس فید گزارش داد: "جبهه مردمی برای آزادی فلسطین" در منطقه صیدا جشنواره مردمی را در "اردوگاه عین الحلوه" در شهر صیدا برای همبستگی با مردم فلسطین در غزه، کرانه باختری و قدس برگزار کرد. این جشنواره برای همبستگی با اسرا در زندان‌های رژیم اشغالگر و گرامیداشت یاد و خاطره شهید اسیر ولید دقه برگزار شد.




برگزاری تحصن حمایت از غزه در پراگ
کانال تلگرام «فلسطین آنلاین»، تصویری از تحصن گسترده در «پراگ»، پایتخت جمهوری چک، برای حمایت از غزه و محکوم کردن جنایت‌های اشغالگران و درخواست توقف جنگ به اشتراک گذاشت.



تظاهرات در پاریس در حمایت از غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم اشغالگر
به گزارش شبکه تلویزیونی «العالم»، تظاهراتی در حمایت از ساکنان نوار غزه و محکومیت حمله و تجاوزگری‌های مستمر ارتش اسرائیل به این باریکه در شهر پاریس، پایتخت فرانسه، برگزار شد.



تظاهرات در استانبول برای اعلام همبستگی با مردم فلسطین و حمایت از ناوگان آزادی ۲ برای شکستن محاصره غزه
یکبار دیگر مردمدر استانبول در حمایت از ناوگان آزادی شعار سر دادند. چهارده سال پیش مردم ترکیه در حمایت از ناوگان آزادی در این شهر تظاهرات کرده بودند. شعار‌هایی که اسرائیل و حامیان غربی آن را محکوم می‌کند و شعار‌هایی که آمریکا به دست داشتن در کشتار علیه غیرنظامیان در غزه متهم می‌کند.

تظاهرکنندگان در اسپانیا از دولت خواستد هرچه زودتر کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد
شبکه الجزیره در گزارشی از ایمن الزبیر از داوطلب شدن برخی شهروندان اسپانیایی برای شرکت در ناوگان آزادی با هدف شکستن محاصره غزه خبر داد و تصاویری از تظاهرات گسترده آنها در حمایت از غزه و مطالبه از مقامات برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین منتشر کرد.
فعالیت‌های مردمی در شهر‌های مختلف اسپانیا در وسعتی زیاد دیده می‌شود که خواستار موضع گیری مقامات رسمی برای مطالبه پایان جنگ اسرائیل علیه نوار غزه هستند. این تظاهرات و فعالیت ضمن تمجید از قصد به رسمیت شناختن کشور فلسطین خواستار آن شد که این قصد و نیت هرچه زوتر عملی شود.


تظاهرات گسترده در تورنتو برای پایان دادن تجاوز به غزه
تظاهرات گسترده در تورنتو برای پایان دادن به تجاوز به غزه و آزادی زندانیان در زندان‌های رژیم صهیونیستی



برگزاری تظاهرات در برخی دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
به گزارش شبکه تلویزیونی «المیادین»، تظاهرات دانشجویی در حمایت ازغزه و محکومیت حمله اسرائیل علیه ساکنان این منطقه در شماری از دانشگاه‌های آمریکا برگزار شد.
دانشجویان معترض آمریکایی در داتشگاه‌های این کشور شعار‌هایی در حمایت از مردم غزه سر دادند.
تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا پس از آن گسترش یافت که پلیس نیویورک بیش از یکصد دانشجوی دنشگاه کلمبیا را که در حمایت از غزه تجمع اعتراضی برگزار کرده بودند، بازداشت کرد.
تظاهرات دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا از جمله «هاروارد» و «بوستون» برای اعلام همبستگی با دانشجویان بازداشت شده در دانشگاه کلمبیا و نیز حمایت از غزه برگزار شد.
دانشجویان معترض شعار‌هایی برای برقراری آتش بس دائمی در غزه، توقف حمله اسرائیل و نیز توقف کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل سر دادند.


تظاهرات مغربی‌ها در مقابل سفارت آمریکا در دارالبیضاء در محکومیت حمایت واشنگتن از رژیم صهیونیستی
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، ما درحال حاضر نزدیک ساختمان کنسولگری آمریکا در شهر دارالبیضاء هستیم و تدابیر امنیتی شدیدی اعمال شده است و امروز این تجمع برای محکومیت حمایت آمریکا از اسرائیل برگزار شده است.
این تظاهرکنندگان شعار‌های متعددی سر می‌دهند و از حمایت نظامی و اقتصادی و مالی و سیاسی واشنگتن از اسرائیل انتقاد می‌کنند.
این تظاهرکنندگان می‌گویند آمریکا در این جنگ شریک است و بخشی از مسئولیت آن را به ویژه جنایاتی که اسرائیل علیه غیرنظامیان فلسطینی مرتکب می‌شود برعهده دارد.
علاوه بر تجمع اعتراضی در شهر دارالبیضاء تظاهرات و تجمعات دیگری در شهر‌های مغرب برای حمایت از آرمان فلسطین و درخواست ورود کمک‌های بیشتر در چارچوب جنبشی که مردم مغرب از زمان عملیات طوفان الاقصی خواستار آن است برگزار شده است.


برگزاری تحصن مقابل دانشگاه کلمبیا در حمایت از غزه
شبکه تلویزیونی «الجزیره عربی»، تصویری از تحصن مقابل دانشگاه کلمبیا (آمریکا) در اعتراض به حمله و تجاوز اسرائیل به غزه منتشر کرد.



تظاهرات در توکیو در حمایت از فلسطین

 

 

دیگر خبرها

  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • بازداشت دانشجویان دانشگاه «ییل» آمریکا به دلیل برپایی تجمع اعتراضی علیه اسرائیل
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • فعالیت‌های تحقیقاتی و استنادی مبنای ارتقاء رتبه استادان است
  • اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • حق‌التدریس اضافه بر ساعات سازمانی موظف به استادان پرداخت نمی‌شود 
  • لزوم عضویت استادان کارگروه جغرافیا در کمیته‌های ارتقای اساتید/ محور‌های ۱۰ گانه خروج از ساختار معیوب جغرافیا